Bir promille ehliyeti kaptırınca kendine böyle bela okudu....
Bir promille ehliyeti kaptırınca kendine böyle bela okudu....
Bursa'da alkol denetimi yapan trafik polislerine bir promille ehliyetini kaptıran alkollü sürücü kendisine kızıp "Allah benim belamı versin" diyerek bela okudu.
Haber Giriş Tarihi: 27.06.2025 09:50
Haber Güncellenme Tarihi: 27.06.2025 09:52
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.bbursa.com
0.51 bir promille ehliyetini kaptırdığını öğrenince büyük bir pişmanlık yaşayan Yakup G. "Yapma be abi, arabayı deneyecektim Allah belamı versin benim" dedi.
Bursa Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri şehrin farklı noktalarında alkol uygulamaları yaparak trafik canavarlarının önünü kesmeye çalışıyor. Dün gece saat 01.30 - 03.30 sularında merkez Osmangazi ilçesi Soğanlı Mahallesi Nilüfer Caddesi üzerinde uygulama yapan ekipler, 16 AND plakalı otomobilden şüphelenerek durdurdu. Kendisine alkolmetre üfletilen Yakup G. 0.51 promil alkollü çıktı.
"Arabayı deneyecektim, Allah belamı versin"
Sadece 0.01 promil ile ehliyetini kaptırdığını öğrenen Yakup G., büyük bir pişmanlık yaşadı. Ehliyetine 2 yıl süreyle el konulacağını öğrenince de "Abi arabayı deneyecektim, Allah belamı versin benim" diye kendine kızdı. Bir gazetecinin "1 promil ile ehliyetini kaptırdın şimdi ne yapacaksın" sorusuna ise, "Yapma be kardeşim, arabayı denemeye çıkmıştım o arada bir tane içtim Allah benim belamı versin" diyerek cevap verdi.
Beş yıl içerisinde 2. kez alkollü şekilde araç kullandığı tespit edilen Yakup G.'nin ehliyetine 2 yıl el konuldu. Alkollü sürücüye 11 bin 622 lira para cezası kesilirken, kullandığı otomobil ise çekici yardımıyla otoparka çekildi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Bir promille ehliyeti kaptırınca kendine böyle bela okudu....
Bursa'da alkol denetimi yapan trafik polislerine bir promille ehliyetini kaptıran alkollü sürücü kendisine kızıp "Allah benim belamı versin" diyerek bela okudu.
0.51 bir promille ehliyetini kaptırdığını öğrenince büyük bir pişmanlık yaşayan Yakup G. "Yapma be abi, arabayı deneyecektim Allah belamı versin benim" dedi.
Bursa Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri şehrin farklı noktalarında alkol uygulamaları yaparak trafik canavarlarının önünü kesmeye çalışıyor. Dün gece saat 01.30 - 03.30 sularında merkez Osmangazi ilçesi Soğanlı Mahallesi Nilüfer Caddesi üzerinde uygulama yapan ekipler, 16 AND plakalı otomobilden şüphelenerek durdurdu. Kendisine alkolmetre üfletilen Yakup G. 0.51 promil alkollü çıktı.
"Arabayı deneyecektim, Allah belamı versin"
Sadece 0.01 promil ile ehliyetini kaptırdığını öğrenen Yakup G., büyük bir pişmanlık yaşadı. Ehliyetine 2 yıl süreyle el konulacağını öğrenince de "Abi arabayı deneyecektim, Allah belamı versin benim" diye kendine kızdı. Bir gazetecinin "1 promil ile ehliyetini kaptırdın şimdi ne yapacaksın" sorusuna ise, "Yapma be kardeşim, arabayı denemeye çıkmıştım o arada bir tane içtim Allah benim belamı versin" diyerek cevap verdi.
Beş yıl içerisinde 2. kez alkollü şekilde araç kullandığı tespit edilen Yakup G.'nin ehliyetine 2 yıl el konuldu. Alkollü sürücüye 11 bin 622 lira para cezası kesilirken, kullandığı otomobil ise çekici yardımıyla otoparka çekildi.
Son Haberler
Geleceğin sanatçıları mezuniyet sergisinde buluştu
Yıldırım’da 6. Geleneksel El Emekleri Festivali kapılarını açıyor
Arızalanan kamyona çarpan tırın sürücüsü hayatını kaybetti
Nilüfer'de su kesintisi
Yıldırım Yapay Zeka Ve Teknoloji Merkezi’nde eğitimler başladı
Türkiye'de sadece 2 tane var: İnegöl'de mahalle konağı görenleri hayrete düşürüyor
Osmangazi’de Yaşayan Kamusal Mekanlar Festivali Başladı
Başkan Şadi Özdemir sanayicilerle buluştu
Osmangazi’de Kreş Öğrencileri Gelişimlerini Ailelerine Sergiledi
İnegöl Belediyesi’nin gitar kursu kursiyerleri sertifikalarını aldı
Kanser tedavisinde en yüksek teknoloji hizmete girdi
Başkan Şadi Özdemir sanayicilerle buluştu
Nilüfer’de güvenli gıda semineri
Nilüfer Belediyesi çalışanlarına sağlık taraması
Tarihi eser kaçakçılarına operasyon