ABD'ye tahliye edilen bir yolcuda hantavirüsü çıktı
ABD'ye tahliye edilen bir yolcuda hantavirüsü çıktı
İspanya'ya bağlı Kanarya Adaları'na demirleyen hantavirüs salgınının yaşandığı MV Hondius yolcu gemisinde tahliyeler sürerken, gemiden ayrılıp ülkelerine dönen bir ABD vatandaşının testlerinin pozitif çıktığı açıklandı.
Haber Giriş Tarihi: 11.05.2026 13:28
Haber Güncellenme Tarihi: 11.05.2026 14:15
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.bbursa.com
Arjantin'den büyük bir kısmı İngiliz, Amerikalı ve İspanyol olmak üzere 140'tan fazla yolcu ve mürettebat ile Afrika'nın batısındaki Cabo Verde'ye (Yeşil Burun Adaları) gittiği sırada hantavirüse bağlı 3 ölümün yaşandığı Hollanda bayraklı lüks MV Hondius yolcu gemisinde tahliye operasyonu devam ediyor. Yetkililer, İspanya'ya bağlı Kanarya Adaları'nda bulunan Tenerife'deki Granadilla Limanı'na demirleyen gemiden ayrılıp ülkelerine dönen bir ABD vatandaşının testlerinin pozitif çıktığını açıkladı. ABD Sağlık ve İnsan Hizmetleri Bakanlığı, tahliye uçuşundaki ikinci bir Amerikalı vatandaşın da hafif semptomlar gösterdiğini ve her iki yolcunun da tedbir amaçlı olarak biyolojik izolasyon ünitelerinde seyahat ettiğini bildirerek, uçaktaki 17 ABD vatandaşının tamamının Nebraska'daki bir sağlık tesisinde klinik değerlendirmeden geçeceğini bildirdi. Ülkesine dönen diğer 7 ABD yolcunun ise eyaletlerinde gözetim altında tutulduğu bildirildi. ABD'de ikamet eden bir İngiliz vatandaşının da 17 Amerikalı yolcuyla birlikte tahliye edildiği belirtildi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
ABD'ye tahliye edilen bir yolcuda hantavirüsü çıktı
İspanya'ya bağlı Kanarya Adaları'na demirleyen hantavirüs salgınının yaşandığı MV Hondius yolcu gemisinde tahliyeler sürerken, gemiden ayrılıp ülkelerine dönen bir ABD vatandaşının testlerinin pozitif çıktığı açıklandı.
Arjantin'den büyük bir kısmı İngiliz, Amerikalı ve İspanyol olmak üzere 140'tan fazla yolcu ve mürettebat ile Afrika'nın batısındaki Cabo Verde'ye (Yeşil Burun Adaları) gittiği sırada hantavirüse bağlı 3 ölümün yaşandığı Hollanda bayraklı lüks MV Hondius yolcu gemisinde tahliye operasyonu devam ediyor. Yetkililer, İspanya'ya bağlı Kanarya Adaları'nda bulunan Tenerife'deki Granadilla Limanı'na demirleyen gemiden ayrılıp ülkelerine dönen bir ABD vatandaşının testlerinin pozitif çıktığını açıkladı. ABD Sağlık ve İnsan Hizmetleri Bakanlığı, tahliye uçuşundaki ikinci bir Amerikalı vatandaşın da hafif semptomlar gösterdiğini ve her iki yolcunun da tedbir amaçlı olarak biyolojik izolasyon ünitelerinde seyahat ettiğini bildirerek, uçaktaki 17 ABD vatandaşının tamamının Nebraska'daki bir sağlık tesisinde klinik değerlendirmeden geçeceğini bildirdi. Ülkesine dönen diğer 7 ABD yolcunun ise eyaletlerinde gözetim altında tutulduğu bildirildi. ABD'de ikamet eden bir İngiliz vatandaşının da 17 Amerikalı yolcuyla birlikte tahliye edildiği belirtildi.
Son Haberler
Bursa'da sel...Duyarlı vatandaşlar sele rağmen yırtılan Türk Bayrağını yerden kaldırdı
Bursa Şehir Hastanesi'ne bin 500 araçlık otopark müjdesi
Trafik kavgasının böylesi… ‘Önüne bak’ dedi, ortalık savaş alanına döndü
Başkan Vekili Biba, inegöllü vatandaşların talebi kısa sürede yerine getirildi
Gemlik’te kayıp şahıstan acı haber
Nilüfer’de çevre kahramanları ödüllendirildi
Orhangazi'deki kazada ağır yaralanmıştı, hayat mücadelesi 5 gün sürdü
19 yıl hapis cezasıyla aranıyordu, cezaevi firarisi yakalandı
Osmangazi’de En Çevreci Okullar Belli Oldu
Osmangazi’de Orhan Kemal’in Aydınlığında Anlamlı Buluşma
Başkan Erkan Aydın Vatandaşların Taleplerini Yerinde Dinledi
Osmangazi Meydanı’nda Tarihi Start
Gürsu'nun 30 yıllık hayali gerçek oluyor
Bursa'da kaçak yapıyla mücadelede yeni dönem
Yıldırım 'Sıfır Atık'ta Türkiye'ye örnek oluyor