Kurban Bayramı tatilinde köprü ve otoyollar ücretsiz olacak
Kurban Bayramı tatilinde köprü ve otoyollar ücretsiz olacak
Kurban Bayramı tatilinde Karayolları Genel Müdürlüğünün (KGM) sorumluluğundaki otoyol ve köprü geçişlerinden ücret alınmayacak.
Haber Giriş Tarihi: 21.05.2026 16:13
Haber Güncellenme Tarihi: 21.05.2026 16:14
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.bbursa.com
Kurban Bayramı tatili süresince Karayolları Genel Müdürlüğünün (KGM) sorumluluğundaki otoyol ve köprü geçişlerinden ücret alınmayacak. Konuya ilişkin Cumhurbaşkanı Kararı, Resmi Gazete’nin mükerrer sayısında yayımlanarak yürürlüğe girdi. Karara göre, bayram tatili dolayısıyla KGM’nin sorumluluğu altında bulunan otoyollar ile 15 Temmuz Şehitler ve Fatih Sultan Mehmet köprüleri ücretsiz hizmet verecek. Bu köprü ve otoyollar, 26 Mayıs Salı günü saat 00.00’dan 30 Mayıs Cumartesi gününün bitimine kadar ücretsiz olacak.
Şehir içi toplu taşıma hizmetleri de ücretsiz olacak
Ankara’da Başkentray, İzmir’de İZBAN, İstanbul’da Marmaray, Sirkeci-Kazlıçeşme raylı sistem hattı, Gayrettepe-İstanbul Havalimanı-Arnavutköy metro hattı seferleri 27 Mayıs Çarşamba günü saat 00.00’dan 30 Mayıs Cumartesi günü sonuna kadar ücretsiz gerçekleştirilecek. Ayrıca belediyeler ve bunların kurdukları birlik, müessese ve işletmelerce yürütülen toplu taşıma hizmetlerinden de aynı tarihlerde ücret alınmayacak. Yap-işlet-devret projeleri ise ücretsiz geçiş uygulamasının dışında tutuldu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Kurban Bayramı tatilinde köprü ve otoyollar ücretsiz olacak
Kurban Bayramı tatilinde Karayolları Genel Müdürlüğünün (KGM) sorumluluğundaki otoyol ve köprü geçişlerinden ücret alınmayacak.
Kurban Bayramı tatili süresince Karayolları Genel Müdürlüğünün (KGM) sorumluluğundaki otoyol ve köprü geçişlerinden ücret alınmayacak. Konuya ilişkin Cumhurbaşkanı Kararı, Resmi Gazete’nin mükerrer sayısında yayımlanarak yürürlüğe girdi. Karara göre, bayram tatili dolayısıyla KGM’nin sorumluluğu altında bulunan otoyollar ile 15 Temmuz Şehitler ve Fatih Sultan Mehmet köprüleri ücretsiz hizmet verecek. Bu köprü ve otoyollar, 26 Mayıs Salı günü saat 00.00’dan 30 Mayıs Cumartesi gününün bitimine kadar ücretsiz olacak.
Şehir içi toplu taşıma hizmetleri de ücretsiz olacak
Ankara’da Başkentray, İzmir’de İZBAN, İstanbul’da Marmaray, Sirkeci-Kazlıçeşme raylı sistem hattı, Gayrettepe-İstanbul Havalimanı-Arnavutköy metro hattı seferleri 27 Mayıs Çarşamba günü saat 00.00’dan 30 Mayıs Cumartesi günü sonuna kadar ücretsiz gerçekleştirilecek. Ayrıca belediyeler ve bunların kurdukları birlik, müessese ve işletmelerce yürütülen toplu taşıma hizmetlerinden de aynı tarihlerde ücret alınmayacak. Yap-işlet-devret projeleri ise ücretsiz geçiş uygulamasının dışında tutuldu.
Son Haberler
Kafede tartıştığı kişiyi silahla vurup kaçtı
Sıkıştırılan otomobil takla attı: 4 yaralı, sürücü firarda
Husumetlisine sokak ortasında kurşun yağdırmıştı, 1 saat geçmeden yakalandı
Polisten kaçan sürücüye rekor ceza
Başkan Vekili Biba, şampiyon marşın bestecilerini ağırladı
Frida Kahlo’nun eserleri, Bursa’da canlı tabloya dönüştü
Osmangazi’deki Atıl Kamusal Alanlar Yenilikçi Fikirlerle Tasarlandı
Osmangazi Belediyesi’nden 24 Yıllık Edebiyat Geleneği
Kıbrıs gazisi, son yolculuğuna uğurlandı
Bursa’da çöplük yangını paniğe neden oldu
Bursa’da sokak ortasında kurşun yağmuruna tutulan şahıs ağır yaralandı
Sınav Yaklaştıkça endişe de artıyor
Karikatür sergisi Konak Kültürevi’nde
Adalet Bakanı Gürlek: "13 şirkete denetim kayyımı atanmıştır"
Öğrenciler kendi bitkilerini yetiştirecek