Osmangazi Belediyesi, 10-16 Mayıs Engelliler Haftası kapsamında düzenlediği “Engelsiz
Atletizm Yarışması” ile özel gereksinimli bireyleri sporun birleştirici gücüyle buluşturdu.
Haber Giriş Tarihi: 18.05.2026 10:29
Haber Güncellenme Tarihi: 18.05.2026 10:30
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.bbursa.com
Engelli bireylerin sosyal yaşamda daha aktif rol alabilmesi ve spora teşvik edilmesi amacıyla
çalışmalarını sürdüren Osmangazi Belediyesi, 10-16 Mayıs Engelliler Haftası dolayısıyla
düzenlediği etkinliklerle farkındalık oluşturmaya devam ediyor. Bu kapsamda gerçekleştirilen
“Engelsiz Atletizm Yarışması”, sporun engel tanımayan ruhunu bir kez daha ortaya koydu.
Osmangazi Belediyesi Engelli Bakım Merkezi (OBAM) üyelerinin yanı sıra Bursa’nın farklı
noktalarından katılan özel gereksinimli bireylerin yer aldığı organizasyon, renkli görüntülere
sahne olurken, yoğun ilgi gören etkinlikte yarışmacılar hem kıyasıya mücadele etti, hem de
unutulmaz bir gün yaşadı.
Başarılı Mücadeleleri Madalyalarla Ödüllendirildi
Büyük heyecana sahne olan yarışmalarda toplam 46 engelli birey, üç farklı kategoride mücadele
etti. Yarışmacılar; 60 metre koşu, gülle atma ve uzun atlama branşlarında performans
sergileyerek izleyenlerden büyük alkış aldı. Etkinlik boyunca sporcuların yaşadığı heyecan ve
mutluluk yüzlerine yansıdı. Özel gereksinimli bireylerin azmi ve mücadele ruhunun ön plana
çıktığı etkinlik sonunda yarışmaya katılan tüm bireylere başarılarından dolayı madalya takdim
edildi. Madalyalarını büyük sevinçle alan yarışmacılar, kendileri için hazırlanan organizasyondan
dolayı Osmangazi Belediyesi’ne teşekkür etti.
“Engelsiz Atletizm Yarışması” hakkında bilgiler veren Osmangazi Belediyesi Sosyal Hizmetler
Müdürü Dr. Sevcan Yaman, özel gereksinimli bireylerin yarışmalardan çok keyif alarak
eğlendiklerinin altınızı çizerek, kendilerine bu imkanları sağlayan Osmangazi Belediye Başkanı
Erkan Aydın’a teşekkürlerini sundu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Osmangazi Belediyesi’nden Engelsiz Spor Şöleni
Osmangazi Belediyesi, 10-16 Mayıs Engelliler Haftası kapsamında düzenlediği “Engelsiz Atletizm Yarışması” ile özel gereksinimli bireyleri sporun birleştirici gücüyle buluşturdu.
Engelli bireylerin sosyal yaşamda daha aktif rol alabilmesi ve spora teşvik edilmesi amacıyla
çalışmalarını sürdüren Osmangazi Belediyesi, 10-16 Mayıs Engelliler Haftası dolayısıyla
düzenlediği etkinliklerle farkındalık oluşturmaya devam ediyor. Bu kapsamda gerçekleştirilen
“Engelsiz Atletizm Yarışması”, sporun engel tanımayan ruhunu bir kez daha ortaya koydu.
Osmangazi Belediyesi Engelli Bakım Merkezi (OBAM) üyelerinin yanı sıra Bursa’nın farklı
noktalarından katılan özel gereksinimli bireylerin yer aldığı organizasyon, renkli görüntülere
sahne olurken, yoğun ilgi gören etkinlikte yarışmacılar hem kıyasıya mücadele etti, hem de
unutulmaz bir gün yaşadı.
Başarılı Mücadeleleri Madalyalarla Ödüllendirildi
Büyük heyecana sahne olan yarışmalarda toplam 46 engelli birey, üç farklı kategoride mücadele
etti. Yarışmacılar; 60 metre koşu, gülle atma ve uzun atlama branşlarında performans
sergileyerek izleyenlerden büyük alkış aldı. Etkinlik boyunca sporcuların yaşadığı heyecan ve
mutluluk yüzlerine yansıdı. Özel gereksinimli bireylerin azmi ve mücadele ruhunun ön plana
çıktığı etkinlik sonunda yarışmaya katılan tüm bireylere başarılarından dolayı madalya takdim
edildi. Madalyalarını büyük sevinçle alan yarışmacılar, kendileri için hazırlanan organizasyondan
dolayı Osmangazi Belediyesi’ne teşekkür etti.
“Engelsiz Atletizm Yarışması” hakkında bilgiler veren Osmangazi Belediyesi Sosyal Hizmetler
Müdürü Dr. Sevcan Yaman, özel gereksinimli bireylerin yarışmalardan çok keyif alarak
eğlendiklerinin altınızı çizerek, kendilerine bu imkanları sağlayan Osmangazi Belediye Başkanı
Erkan Aydın’a teşekkürlerini sundu.
Son Haberler
Bursa'da sel...Duyarlı vatandaşlar sele rağmen yırtılan Türk Bayrağını yerden kaldırdı
Bursa Şehir Hastanesi'ne bin 500 araçlık otopark müjdesi
Trafik kavgasının böylesi… ‘Önüne bak’ dedi, ortalık savaş alanına döndü
Başkan Vekili Biba, inegöllü vatandaşların talebi kısa sürede yerine getirildi
Gemlik’te kayıp şahıstan acı haber
Nilüfer’de çevre kahramanları ödüllendirildi
Orhangazi'deki kazada ağır yaralanmıştı, hayat mücadelesi 5 gün sürdü
19 yıl hapis cezasıyla aranıyordu, cezaevi firarisi yakalandı
Osmangazi’de En Çevreci Okullar Belli Oldu
Osmangazi’de Orhan Kemal’in Aydınlığında Anlamlı Buluşma
Başkan Erkan Aydın Vatandaşların Taleplerini Yerinde Dinledi
Osmangazi Meydanı’nda Tarihi Start
Gürsu'nun 30 yıllık hayali gerçek oluyor
Bursa'da kaçak yapıyla mücadelede yeni dönem
Yıldırım 'Sıfır Atık'ta Türkiye'ye örnek oluyor