Osmangazi Belediyesi, eğitime verdiği destek kapsamında LGS Hazırlık Kursu öğrencilerine
yönelik moral ve motivasyon gezisi gerçekleştirdi. Yıl boyunca kurslara devam ederek Liselere
Geçiş Sistemi (LGS) sınavına giren öğrenciler, sınavın ardından yapılan Ankara gezisinde hem
eğlendi hem de yeni yerler keşfetti.
Haber Giriş Tarihi: 24.06.2026 16:02
Haber Güncellenme Tarihi: 24.06.2026 16:03
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.bbursa.com
Osmangazi Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürlüğü tarafından Yetenek Evleri çatısı
altında yürütülen LGS Hazırlık Kursu’na katılan öğrenciler, Osmangazi Belediyesi tarafından
organize edilen Ankara gezisiyle unutamayacakları bir gün geçirdi. Öğrenciler, gezinin ilk durağı
olan ODTÜ Bilim ve Teknoloji Müzesi ile Klasik Otomobil Sergisi’ni ziyaret ederek bilim ve
teknoloji alanındaki gelişmeleri yakından inceledi.
Programın devamında Türkiye Büyük Millet Meclisi’ni (TBMM) rehber eşliğinde gezen
öğrenciler, Meclis’in tarihi, yapısı ve işleyişi hakkında bilgi edindi. Ankara gezisinin son durağı
ise Anıtkabir oldu. Hayatlarında ilk kez Anıtkabir’i ziyaret etmenin heyecanını yaşayan
öğrenciler, Aslanlı Yol’dan yürüyerek tören alanına ulaştı. Büyük Önder Mustafa Kemal
Atatürk’ün mozolesini ziyaret eden öğrenciler, saygı duruşunda bulunarak minnet duygularını
ifade etti.
Öğrenciler ayrıca Atatürk’ün kalemlerinden kitaplarına, kıyafetlerinden kişisel eşyalarına kadar
birçok eserin sergilendiği Atatürk ve Kurtuluş Savaşı Müzesi’ni de rehber eşliğinde gezdi. Eğitici
ve motivasyon artırıcı yönleriyle öne çıkan gezi, öğrencilerden tam not aldı.
“Hayatımızda İlk Kez Ankara’yı Ziyaret Ettik”
Hayatlarında ilk kez Ankara’ya geldiklerini ifade eden öğrenciler, sözlerinde şu ifadelere yer
verdi:
“Osmangazi Belediyesi’nin LGS Hazırlık Kursu’na yıl boyunca düzenli olarak katıldık ve LGS
sınavına girdik. Sınavın ardından bizler için düzenlenen Ankara gezisi çok güzel geçti. ODTÜ
Bilim ve Teknoloji Müzesi ile Klasik Otomobil Sergisi’ni gezerek bilim ve teknoloji hakkında yeni
bilgiler edindik. Daha sonra TBMM’yi rehber eşliğinde ziyaret ederek Meclis’in tarihi ve işleyişi
hakkında bilgi aldık. Ankara gezimizin en özel anlarından biri ise Anıtkabir ziyareti oldu.
Hayatımızda ilk kez Anıtkabir’i görmenin heyecanını yaşadık. Bu imkanı bizlere sunan
Osmangazi Belediyesi’ne teşekkür ediyoruz.”
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Osmangazi Belediyesi’nden Öğrencilerin Motivasyonunu Artıran Gezi
Osmangazi Belediyesi, eğitime verdiği destek kapsamında LGS Hazırlık Kursu öğrencilerine yönelik moral ve motivasyon gezisi gerçekleştirdi. Yıl boyunca kurslara devam ederek Liselere Geçiş Sistemi (LGS) sınavına giren öğrenciler, sınavın ardından yapılan Ankara gezisinde hem eğlendi hem de yeni yerler keşfetti.
Osmangazi Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürlüğü tarafından Yetenek Evleri çatısı
altında yürütülen LGS Hazırlık Kursu’na katılan öğrenciler, Osmangazi Belediyesi tarafından
organize edilen Ankara gezisiyle unutamayacakları bir gün geçirdi. Öğrenciler, gezinin ilk durağı
olan ODTÜ Bilim ve Teknoloji Müzesi ile Klasik Otomobil Sergisi’ni ziyaret ederek bilim ve
teknoloji alanındaki gelişmeleri yakından inceledi.
Programın devamında Türkiye Büyük Millet Meclisi’ni (TBMM) rehber eşliğinde gezen
öğrenciler, Meclis’in tarihi, yapısı ve işleyişi hakkında bilgi edindi. Ankara gezisinin son durağı
ise Anıtkabir oldu. Hayatlarında ilk kez Anıtkabir’i ziyaret etmenin heyecanını yaşayan
öğrenciler, Aslanlı Yol’dan yürüyerek tören alanına ulaştı. Büyük Önder Mustafa Kemal
Atatürk’ün mozolesini ziyaret eden öğrenciler, saygı duruşunda bulunarak minnet duygularını
ifade etti.
Öğrenciler ayrıca Atatürk’ün kalemlerinden kitaplarına, kıyafetlerinden kişisel eşyalarına kadar
birçok eserin sergilendiği Atatürk ve Kurtuluş Savaşı Müzesi’ni de rehber eşliğinde gezdi. Eğitici
ve motivasyon artırıcı yönleriyle öne çıkan gezi, öğrencilerden tam not aldı.
“Hayatımızda İlk Kez Ankara’yı Ziyaret Ettik”
Hayatlarında ilk kez Ankara’ya geldiklerini ifade eden öğrenciler, sözlerinde şu ifadelere yer
verdi:
“Osmangazi Belediyesi’nin LGS Hazırlık Kursu’na yıl boyunca düzenli olarak katıldık ve LGS
sınavına girdik. Sınavın ardından bizler için düzenlenen Ankara gezisi çok güzel geçti. ODTÜ
Bilim ve Teknoloji Müzesi ile Klasik Otomobil Sergisi’ni gezerek bilim ve teknoloji hakkında yeni
bilgiler edindik. Daha sonra TBMM’yi rehber eşliğinde ziyaret ederek Meclis’in tarihi ve işleyişi
hakkında bilgi aldık. Ankara gezimizin en özel anlarından biri ise Anıtkabir ziyareti oldu.
Hayatımızda ilk kez Anıtkabir’i görmenin heyecanını yaşadık. Bu imkanı bizlere sunan
Osmangazi Belediyesi’ne teşekkür ediyoruz.”
Son Haberler
Bursa’da bin polisle dev huzur operasyonu...
Şehit Üsteğmen Mesut Beyazıtlı İlkokulu’nda açık hava sineması keyfi
Kestel Belediyesi'nden çocuklara karne hediyesi
Bursa'da "Yeğenin zor durumda" yalanıyla altın vurgunu
Bursa’da Tanpınar Ruhu Yeniden Canlandı
Uluabat Gölü çekildi; hobi evlerinin son durumu havadan görüntülendi
Yollar kan gölü : 5 ayda 776 ocağa ateş düştü
İnegöl'de yollar yenileniyor
4 ülkeden gelen 180 sporcu, Bursa’daki Kyokushin Kupası’nda buluştu
İnegöl'de altyapı hamlesi
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’ye döndü
Nilüferli miniklerin mezuniyet sevinci
Bursa’da korku dolu anlar kamerada
Sahipsiz sokak hayvanları tedavi merkezi ve doğal yaşam alanı, öğrencileri ağırladı
Bursa'da düzensiz göç denetimi: 3 bin 25 kişi sorgulandı