Alkollü sürücü ehliyeti kaptırınca "Daha şimdi içtim ne çabuk çıktı" diye isyan etti
Alkollü sürücü ehliyeti kaptırınca "Daha şimdi içtim ne çabuk çıktı" diye isyan etti
Bursa'da alkol uygulaması yapan trafik ekiplerinin çevirdiği aracın sürücüsü alkollü çıkıp ehliyetini kaptırınca "Daha şimdi içtim ne çabuk çıktı" diyerek isyan etti. Alkol çıkmaz diye direksiyona geçtiğini itiraf eden sürücünün ehliyetine 6 ay el konuldu.
Haber Giriş Tarihi: 12.04.2025 11:37
Haber Güncellenme Tarihi: 12.04.2025 11:39
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.bbursa.com
Bursa İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri, merkez Osmangazi ilçesi Bursalı Tahir Caddesi üzerinde alkollü araç kullananlara geçit vermedi. Cadde üzerinde seyreden 34 BTP plakalı otomobilden şüphelenen ekipler, otomobil sürücüsü Ali Ü.'yü durdurdu. Yapılan kontrollerde sürücünün 0,66 promil alkollü olduğu ortaya çıktı.
"Alkol çıkmaz diye direksiyona geçtim"
Kontroller sonrası ehliyetine 6 ay el konulduğunu öğrenen Ali Ü., "Biz polislerle her gece baskına gidiyoruz. Daha otelde şimdi içtim de kalktım. Ben çıkmaz diye direksiyon başına geçtim. Yapın bir şeyler" diye ekiplere yalvardı. Sürücünün ehliyetine 6 ay el konulurken, 9 bin 267 lira da para cezası kesildi.
Ruhsat sahibinin İnegöl ilçesinde olduğu öğrenilen otomobil ise çekici yardımıyla otoparka çekildi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Alkollü sürücü ehliyeti kaptırınca "Daha şimdi içtim ne çabuk çıktı" diye isyan etti
Bursa'da alkol uygulaması yapan trafik ekiplerinin çevirdiği aracın sürücüsü alkollü çıkıp ehliyetini kaptırınca "Daha şimdi içtim ne çabuk çıktı" diyerek isyan etti. Alkol çıkmaz diye direksiyona geçtiğini itiraf eden sürücünün ehliyetine 6 ay el konuldu.
Bursa İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri, merkez Osmangazi ilçesi Bursalı Tahir Caddesi üzerinde alkollü araç kullananlara geçit vermedi. Cadde üzerinde seyreden 34 BTP plakalı otomobilden şüphelenen ekipler, otomobil sürücüsü Ali Ü.'yü durdurdu. Yapılan kontrollerde sürücünün 0,66 promil alkollü olduğu ortaya çıktı.
"Alkol çıkmaz diye direksiyona geçtim"
Kontroller sonrası ehliyetine 6 ay el konulduğunu öğrenen Ali Ü., "Biz polislerle her gece baskına gidiyoruz. Daha otelde şimdi içtim de kalktım. Ben çıkmaz diye direksiyon başına geçtim. Yapın bir şeyler" diye ekiplere yalvardı. Sürücünün ehliyetine 6 ay el konulurken, 9 bin 267 lira da para cezası kesildi.
Ruhsat sahibinin İnegöl ilçesinde olduğu öğrenilen otomobil ise çekici yardımıyla otoparka çekildi.
Son Haberler
Bursa'da servis minibüsü refüje çıktı: 1 yaralı
Makas atan otomobille birlikte iki araç dereye uçtu
Nilüfer'de katı atık tesisine karşı tek ses: "Çöplük istemiyoruz"
Yeşilçam'ın usta ismiydi... Kadir inanır hayatını kaybetti!
Yıldırım'da sokaklar çocuklar için dönüşüyor
Bursa Büyükşehir'den 17 ilçede aşure ikramı
Başkan Erkan Aydın Öğrencilere Karnelerini Verdi
Nilüfer Belediyesi stratejik planını güncelliyor
Ankara’daki NATO Zirvesi’nde 56 bin emniyet ve jandarma personeli görev yapacak
Bursa'da öğretmenlerden hakemlere şiddet
Kozahan'da masa ve sandalyeler yeniden toplatıldı
Vinç aracın üzerine devrildi, kepçe dereye uçtu: Korku dolu anlar kamerada
Gençler sordu Başkan Erol cevapladı
Minik ellerden Babasultan Parkı'na renkli dokunuş
Büyükşehir eliyle camiler yenileniyor