Alkollü sürücü ehliyeti kaptırınca "Daha şimdi içtim ne çabuk çıktı" diye isyan etti
Alkollü sürücü ehliyeti kaptırınca "Daha şimdi içtim ne çabuk çıktı" diye isyan etti
Bursa'da alkol uygulaması yapan trafik ekiplerinin çevirdiği aracın sürücüsü alkollü çıkıp ehliyetini kaptırınca "Daha şimdi içtim ne çabuk çıktı" diyerek isyan etti. Alkol çıkmaz diye direksiyona geçtiğini itiraf eden sürücünün ehliyetine 6 ay el konuldu.
Haber Giriş Tarihi: 12.04.2025 11:37
Haber Güncellenme Tarihi: 12.04.2025 11:39
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.bbursa.com
Bursa İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri, merkez Osmangazi ilçesi Bursalı Tahir Caddesi üzerinde alkollü araç kullananlara geçit vermedi. Cadde üzerinde seyreden 34 BTP plakalı otomobilden şüphelenen ekipler, otomobil sürücüsü Ali Ü.'yü durdurdu. Yapılan kontrollerde sürücünün 0,66 promil alkollü olduğu ortaya çıktı.
"Alkol çıkmaz diye direksiyona geçtim"
Kontroller sonrası ehliyetine 6 ay el konulduğunu öğrenen Ali Ü., "Biz polislerle her gece baskına gidiyoruz. Daha otelde şimdi içtim de kalktım. Ben çıkmaz diye direksiyon başına geçtim. Yapın bir şeyler" diye ekiplere yalvardı. Sürücünün ehliyetine 6 ay el konulurken, 9 bin 267 lira da para cezası kesildi.
Ruhsat sahibinin İnegöl ilçesinde olduğu öğrenilen otomobil ise çekici yardımıyla otoparka çekildi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Alkollü sürücü ehliyeti kaptırınca "Daha şimdi içtim ne çabuk çıktı" diye isyan etti
Bursa'da alkol uygulaması yapan trafik ekiplerinin çevirdiği aracın sürücüsü alkollü çıkıp ehliyetini kaptırınca "Daha şimdi içtim ne çabuk çıktı" diyerek isyan etti. Alkol çıkmaz diye direksiyona geçtiğini itiraf eden sürücünün ehliyetine 6 ay el konuldu.
Bursa İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri, merkez Osmangazi ilçesi Bursalı Tahir Caddesi üzerinde alkollü araç kullananlara geçit vermedi. Cadde üzerinde seyreden 34 BTP plakalı otomobilden şüphelenen ekipler, otomobil sürücüsü Ali Ü.'yü durdurdu. Yapılan kontrollerde sürücünün 0,66 promil alkollü olduğu ortaya çıktı.
"Alkol çıkmaz diye direksiyona geçtim"
Kontroller sonrası ehliyetine 6 ay el konulduğunu öğrenen Ali Ü., "Biz polislerle her gece baskına gidiyoruz. Daha otelde şimdi içtim de kalktım. Ben çıkmaz diye direksiyon başına geçtim. Yapın bir şeyler" diye ekiplere yalvardı. Sürücünün ehliyetine 6 ay el konulurken, 9 bin 267 lira da para cezası kesildi.
Ruhsat sahibinin İnegöl ilçesinde olduğu öğrenilen otomobil ise çekici yardımıyla otoparka çekildi.
Son Haberler
Bursa'da sel...Duyarlı vatandaşlar sele rağmen yırtılan Türk Bayrağını yerden kaldırdı
Bursa Şehir Hastanesi'ne bin 500 araçlık otopark müjdesi
Trafik kavgasının böylesi… ‘Önüne bak’ dedi, ortalık savaş alanına döndü
Başkan Vekili Biba, inegöllü vatandaşların talebi kısa sürede yerine getirildi
Gemlik’te kayıp şahıstan acı haber
Nilüfer’de çevre kahramanları ödüllendirildi
Orhangazi'deki kazada ağır yaralanmıştı, hayat mücadelesi 5 gün sürdü
19 yıl hapis cezasıyla aranıyordu, cezaevi firarisi yakalandı
Osmangazi’de En Çevreci Okullar Belli Oldu
Osmangazi’de Orhan Kemal’in Aydınlığında Anlamlı Buluşma
Başkan Erkan Aydın Vatandaşların Taleplerini Yerinde Dinledi
Osmangazi Meydanı’nda Tarihi Start
Gürsu'nun 30 yıllık hayali gerçek oluyor
Bursa'da kaçak yapıyla mücadelede yeni dönem
Yıldırım 'Sıfır Atık'ta Türkiye'ye örnek oluyor