Bursa Büyükşehir Belediyesi Muharrem ayı dolayısıyla 17 ilçede 28 noktada vatandaşlara aşure ikramında bulunuyor. Bursa Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Şahin Biba, Nilüfer’deki FSM Camii’nde Cuma namazı sonrası Muharrem ayı dolayısıyla Büyükşehir Belediyesi’nce kurulan ikram standında vatandaşlara aşure dağıttı.
Haber Giriş Tarihi: 26.06.2026 16:41
Haber Güncellenme Tarihi: 26.06.2026 16:42
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.bbursa.com
Bursa Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Şahin ile birlikte AK Parti İl Başkanı Davut Gürkan, Ak Parti Nilüfer İlçe Başkanı Furkan Alpaslan, Büyükşehir Belediyesi meclis üyeleri ve belediye yöneticilerinin de bulunduğu programa, vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi.
Bursalıların Muharrem ayını tebrik eden Başkan Vekili Şahin Biba, "Geleneğimizi devam ettiriyoruz. Aşure, bereket demektir. Muharrem ayının şehrimize ve ülkemize bereket getirmesini diliyorum. Bursa genelinde 28 farklı noktada aşure dağıtımına devam edeceğiz" dedi.
AK Parti İl Başkanı Davut Gürkan da Bursa Büyükşehir Belediyesi’nin düzenlediği program vesilesiyle FSM Camii’nde vatandaşlarla buluşmaktan duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Bursalılara aşure ikramında da bulunan Gürkan, önemli bir geleneği yaşattığı için Bursa Büyükşehir Belediyesi’ne teşekkür etti.
Bursa Büyükşehir Belediyesi tarafından Hicri takvime göre yılın birinci ayı kabul edilen Muharrem ayı dolayısıyla 17 ilçede aşure dağıtımı yapılıyor. 15 Temmuz’a kadar il genelinde 28 farklı noktada vatandaşlara aşure ikramında bulunulacak.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Bursa Büyükşehir'den 17 ilçede aşure ikramı
Bursa Büyükşehir Belediyesi Muharrem ayı dolayısıyla 17 ilçede 28 noktada vatandaşlara aşure ikramında bulunuyor. Bursa Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Şahin Biba, Nilüfer’deki FSM Camii’nde Cuma namazı sonrası Muharrem ayı dolayısıyla Büyükşehir Belediyesi’nce kurulan ikram standında vatandaşlara aşure dağıttı.
Bursa Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Şahin ile birlikte AK Parti İl Başkanı Davut Gürkan, Ak Parti Nilüfer İlçe Başkanı Furkan Alpaslan, Büyükşehir Belediyesi meclis üyeleri ve belediye yöneticilerinin de bulunduğu programa, vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi.
Bursalıların Muharrem ayını tebrik eden Başkan Vekili Şahin Biba, "Geleneğimizi devam ettiriyoruz. Aşure, bereket demektir. Muharrem ayının şehrimize ve ülkemize bereket getirmesini diliyorum. Bursa genelinde 28 farklı noktada aşure dağıtımına devam edeceğiz" dedi.
AK Parti İl Başkanı Davut Gürkan da Bursa Büyükşehir Belediyesi’nin düzenlediği program vesilesiyle FSM Camii’nde vatandaşlarla buluşmaktan duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Bursalılara aşure ikramında da bulunan Gürkan, önemli bir geleneği yaşattığı için Bursa Büyükşehir Belediyesi’ne teşekkür etti.
Bursa Büyükşehir Belediyesi tarafından Hicri takvime göre yılın birinci ayı kabul edilen Muharrem ayı dolayısıyla 17 ilçede aşure dağıtımı yapılıyor. 15 Temmuz’a kadar il genelinde 28 farklı noktada vatandaşlara aşure ikramında bulunulacak.
Son Haberler
Büyükşehir eliyle camiler yenileniyor
MİNİK ELLERDEN BABASULTAN PARKI’NA RENKLİ DOKUNUŞ!
Bursa'da 620 bin 931 öğrenci tatile 'merhaba' dedi
Bursa'da 13 yıldır aranan dolandırıcı yakalandı
Daltonlar’a Orhangazi’de şafak baskını : 9 gözaltı
Vincenzo Montella: "Bin tane zafere bedel bir maç oldu"
Dünya kupasını galibiyetle kapattık! Milliler son maçında ABD'yi uzatmalarda devirdi
Venezuela’daki depremlerde ölü sayısı 235’e, yaralı sayısı 4 bin 300’e yükseldi
Uluabat Gölü'nün suları çekildi; Gölyazı'da hayat normale döndü
Bursa'da tersten ilerleyen araç kamerada
Darp edilen genç kız, Yalova'da bulundu
Bursa'da genç kız darp edildi
TÜRK TEKNOLOJİ GİRİŞİMİ EQMNT TECHNOLOGIES YAPAY ZEKÂDA YENİ BİR DÖNEM BAŞLATTI: DAVRANIŞ ZEKÂSI
Büyükşehir'den Gürsu'da dere ıslahı ve kanalizasyon hatları tamamlandı
Bursa'da Sultan Çelebi Mehmed Han, vefatının 605. yılında dualarla anıldı