BURSA’NIN İLK BELEDİYE KADIN BANDOSU YENİŞEHİR SOKAKLARINDA!
BURSA’NIN İLK BELEDİYE KADIN BANDOSU YENİŞEHİR SOKAKLARINDA!
Bursa’da bir ilke imza atan Yenişehir Belediyesi Kadın Bandosu, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nda ilk kez sahne alarak Yenişehirlilere unutulmaz bir bayram coşkusu yaşattı.
Haber Giriş Tarihi: 20.05.2026 15:05
Haber Güncellenme Tarihi: 20.05.2026 15:06
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.bbursa.com
Yenişehir Belediye Başkanı Ercan Özel öncülüğünde ve Yenişehir Kent Konseyi Kadın Meclisi koordinasyonunda kurulan “Yenişehir Belediyesi Kadın Bandosu”, ilk resmi performansını 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı etkinliklerinde sergiledi. Tamamı gönüllü kadınlardan oluşan 40 kişilik kadro, Bursa Büyükşehir Belediyesi emekli bando şefi Sezgin Kırmızıgül’ün eğitmenliğinde geçirdikleri 6 haftalık yoğun çalışmanın ardından Yenişehir sokaklarını marşlarla inletti. 19 Mayıs kutlamaları kapsamında gerçekleştirilen ‘Gençlik Yürüyüşünde en önde ritimleriyle yer alan Yenişehir Belediyesi Kadın Bandosu, ilçe halkının büyük beğenisini topladı. Ellerinde Türk bayraklarıyla yürüyüşe katılan binlerce vatandaş, bando ezgilerine tek yürek halinde eşlik ederek bayram coşkusunu zirveye taşıdı.
‘TÜRK KADINININ OLDUĞU YERDE SANAT VE ZARAFET VARDIR’
Kadın Bandosu hakkında görüşlerini dile getiren Yenişehir Belediye Başkanı Ercan Özel, projenin kısa sürede ulaştığı başarıdan duyduğu gurur ve mutluluğu paylaştı. Yenişehir Belediyesi Kadın Bandosu’nun ortaya koyduğu performansın ilçeye büyük bir değer kattığını belirten Başkan Özel şunları söyledi: “Kadın Bandosu fikri sadece birkaç ay önce ortaya çıkmıştı. Kadınlarımıza duyduğumuz güvenin ne kadar doğru olduğunu bugün bir kez daha gördük. Türk kadınının olduğu yerde zarafet vardır, sanat vardır, güzellik vardır. Kadınlarımız bugün bu güzelliği ve enerjiyi Yenişehir sokaklarına taşıdı. 6 hafta gibi kısa bir sürede bu muhteşem performansı ortaya koyan tüm kadınlarımızı yürekten kutluyorum.”
BURSA’NIN 17 İLÇESİ ARASINDA BİR İLK!
Projenin öncü ve vizyoner niteliğine de dikkat çeken Belediye Başkanı Ercan Özel, bu bando takımının Bursa’nın 17 ilçesi arasında belediye bünyesinde kurulan ilk kadın bandosu olma özelliği taşıdığını vurguladı. Yenişehir Belediyesi Kadın Bandosu’nun Yenişehir’e yepyeni bir soluk getirdiğini ifade eden Başkan Ercan Özel, bando ekibinin bundan sonraki tüm milli bayram ve etkinliklerde vatandaşlarla buluşmaya devam edeceğini söyledi.
BANDO’DAN BAŞKAN ERCAN ÖZEL’E TEŞEKKÜR
Hıdırbali Muhtarı Züleyha Beysel ise projenin hayata geçmesindeki en büyük payın Belediye Başkanı Ercan Özel’e ait olduğunu belirterek teşekkürlerini sundu. Başkan Özel’in her zaman yanlarında durduğunu ifade eden Beysel, “6 hafta gibi kısa bir süre içerisinde hazırlanarak 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nda Yenişehir sokaklarına çıktık. Ben gönüllü olarak emek veren, çalışan ve bizimle birlikte duran bandomuzdaki tüm kadınlarımıza ve bize her türlü desteği veren, hiçbir talebimizi geri çevirmeyen Belediye Başkanımız Ercan Özel’e çok teşekkür ediyorum” dedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
BURSA’NIN İLK BELEDİYE KADIN BANDOSU YENİŞEHİR SOKAKLARINDA!
Bursa’da bir ilke imza atan Yenişehir Belediyesi Kadın Bandosu, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nda ilk kez sahne alarak Yenişehirlilere unutulmaz bir bayram coşkusu yaşattı.
Yenişehir Belediye Başkanı Ercan Özel öncülüğünde ve Yenişehir Kent Konseyi Kadın Meclisi koordinasyonunda kurulan “Yenişehir Belediyesi Kadın Bandosu”, ilk resmi performansını 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı etkinliklerinde sergiledi. Tamamı gönüllü kadınlardan oluşan 40 kişilik kadro, Bursa Büyükşehir Belediyesi emekli bando şefi Sezgin Kırmızıgül’ün eğitmenliğinde geçirdikleri 6 haftalık yoğun çalışmanın ardından Yenişehir sokaklarını marşlarla inletti. 19 Mayıs kutlamaları kapsamında gerçekleştirilen ‘Gençlik Yürüyüşünde en önde ritimleriyle yer alan Yenişehir Belediyesi Kadın Bandosu, ilçe halkının büyük beğenisini topladı. Ellerinde Türk bayraklarıyla yürüyüşe katılan binlerce vatandaş, bando ezgilerine tek yürek halinde eşlik ederek bayram coşkusunu zirveye taşıdı.
‘TÜRK KADINININ OLDUĞU YERDE SANAT VE ZARAFET VARDIR’
Kadın Bandosu hakkında görüşlerini dile getiren Yenişehir Belediye Başkanı Ercan Özel, projenin kısa sürede ulaştığı başarıdan duyduğu gurur ve mutluluğu paylaştı. Yenişehir Belediyesi Kadın Bandosu’nun ortaya koyduğu performansın ilçeye büyük bir değer kattığını belirten Başkan Özel şunları söyledi: “Kadın Bandosu fikri sadece birkaç ay önce ortaya çıkmıştı. Kadınlarımıza duyduğumuz güvenin ne kadar doğru olduğunu bugün bir kez daha gördük. Türk kadınının olduğu yerde zarafet vardır, sanat vardır, güzellik vardır. Kadınlarımız bugün bu güzelliği ve enerjiyi Yenişehir sokaklarına taşıdı. 6 hafta gibi kısa bir sürede bu muhteşem performansı ortaya koyan tüm kadınlarımızı yürekten kutluyorum.”
BURSA’NIN 17 İLÇESİ ARASINDA BİR İLK!
Projenin öncü ve vizyoner niteliğine de dikkat çeken Belediye Başkanı Ercan Özel, bu bando takımının Bursa’nın 17 ilçesi arasında belediye bünyesinde kurulan ilk kadın bandosu olma özelliği taşıdığını vurguladı. Yenişehir Belediyesi Kadın Bandosu’nun Yenişehir’e yepyeni bir soluk getirdiğini ifade eden Başkan Ercan Özel, bando ekibinin bundan sonraki tüm milli bayram ve etkinliklerde vatandaşlarla buluşmaya devam edeceğini söyledi.
BANDO’DAN BAŞKAN ERCAN ÖZEL’E TEŞEKKÜR
Hıdırbali Muhtarı Züleyha Beysel ise projenin hayata geçmesindeki en büyük payın Belediye Başkanı Ercan Özel’e ait olduğunu belirterek teşekkürlerini sundu. Başkan Özel’in her zaman yanlarında durduğunu ifade eden Beysel, “6 hafta gibi kısa bir süre içerisinde hazırlanarak 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nda Yenişehir sokaklarına çıktık. Ben gönüllü olarak emek veren, çalışan ve bizimle birlikte duran bandomuzdaki tüm kadınlarımıza ve bize her türlü desteği veren, hiçbir talebimizi geri çevirmeyen Belediye Başkanımız Ercan Özel’e çok teşekkür ediyorum” dedi.
Son Haberler
Bursa'da sel...Duyarlı vatandaşlar sele rağmen yırtılan Türk Bayrağını yerden kaldırdı
Bursa Şehir Hastanesi'ne bin 500 araçlık otopark müjdesi
Trafik kavgasının böylesi… ‘Önüne bak’ dedi, ortalık savaş alanına döndü
Başkan Vekili Biba, inegöllü vatandaşların talebi kısa sürede yerine getirildi
Gemlik’te kayıp şahıstan acı haber
Nilüfer’de çevre kahramanları ödüllendirildi
Orhangazi'deki kazada ağır yaralanmıştı, hayat mücadelesi 5 gün sürdü
19 yıl hapis cezasıyla aranıyordu, cezaevi firarisi yakalandı
Osmangazi’de En Çevreci Okullar Belli Oldu
Osmangazi’de Orhan Kemal’in Aydınlığında Anlamlı Buluşma
Başkan Erkan Aydın Vatandaşların Taleplerini Yerinde Dinledi
Osmangazi Meydanı’nda Tarihi Start
Gürsu'nun 30 yıllık hayali gerçek oluyor
Bursa'da kaçak yapıyla mücadelede yeni dönem
Yıldırım 'Sıfır Atık'ta Türkiye'ye örnek oluyor