Osmangazi Belediyesi, yaptığı denetimlerde yasak olan bölgelere kaçak hafriyat atıkları dökerek çevreyi kirleten kişi ve kurumları tespit ederek haklarında ceza yazıyor. Son olarak Veysel Karani Mahallesi’nde yasak olan bölgeye kaçak hafriyat döküldüğünü belirleyen zabıta ekipleri, yaptıkları çalışma sonunda firmayı tespit ederek hem ceza yazdı, hem de dökülen hafriyatı kaldırttı.
Haber Giriş Tarihi: 23.01.2023 15:55
Haber Güncellenme Tarihi: 23.01.2023 15:55
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.bbursa.com
Osmangazi Belediyesi, yasal olarak belirlenen döküm sahaları dışında ilçenin değişik yerlerine gelişigüzel malzeme, inşaat atığı, moloz veya benzeri hafriyat atıkları dökerek çevre kirliliği oluşturan ve bazı bölgelerde yol güvenliğini tehlikeye düşüren kişi veya firmaları tespit ederek Kabahatler Kanunu’na istinaden cezai işlem uyguluyor. Zabıta Müdürlüğü bünyesinde özel bir ekip oluşturan ve ilçe sınırları içindeki boş arsalara izinsiz moloz, inşaat atığı ve çöp dökenlere drone ile gece gündüz takip yapan ekipler, son olarak Veysel Karani Mahallesi’nde yasak olan bölgeye kaçak hafriyat döktüğünü belirledikleri bir firmaya bin 200 TL ceza yazdı. Ekipler, dökülen hafriyatın da bölgeden kaldırılmasını sağladı.
Zabıta ekipleri, insan ve çevre sağlığı açısından tehlike arz eden gelişigüzel moloz dökümü konusunda uyarılarda bulunarak, kurallara uymayan kişi ve işletmeler hakkında cezai işlem uygulamaya devam edileceğini belirtti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Çevreyi kirletenlere ceza
Osmangazi Belediyesi, yaptığı denetimlerde yasak olan bölgelere kaçak hafriyat atıkları dökerek çevreyi kirleten kişi ve kurumları tespit ederek haklarında ceza yazıyor. Son olarak Veysel Karani Mahallesi’nde yasak olan bölgeye kaçak hafriyat döküldüğünü belirleyen zabıta ekipleri, yaptıkları çalışma sonunda firmayı tespit ederek hem ceza yazdı, hem de dökülen hafriyatı kaldırttı.
Osmangazi Belediyesi, yasal olarak belirlenen döküm sahaları dışında ilçenin değişik yerlerine gelişigüzel malzeme, inşaat atığı, moloz veya benzeri hafriyat atıkları dökerek çevre kirliliği oluşturan ve bazı bölgelerde yol güvenliğini tehlikeye düşüren kişi veya firmaları tespit ederek Kabahatler Kanunu’na istinaden cezai işlem uyguluyor. Zabıta Müdürlüğü bünyesinde özel bir ekip oluşturan ve ilçe sınırları içindeki boş arsalara izinsiz moloz, inşaat atığı ve çöp dökenlere drone ile gece gündüz takip yapan ekipler, son olarak Veysel Karani Mahallesi’nde yasak olan bölgeye kaçak hafriyat döktüğünü belirledikleri bir firmaya bin 200 TL ceza yazdı. Ekipler, dökülen hafriyatın da bölgeden kaldırılmasını sağladı.
Zabıta ekipleri, insan ve çevre sağlığı açısından tehlike arz eden gelişigüzel moloz dökümü konusunda uyarılarda bulunarak, kurallara uymayan kişi ve işletmeler hakkında cezai işlem uygulamaya devam edileceğini belirtti.
Son Haberler
Minik ellerden Babasultan Parkı'na renkli dokunuş
Büyükşehir eliyle camiler yenileniyor
MİNİK ELLERDEN BABASULTAN PARKI’NA RENKLİ DOKUNUŞ!
Bursa'da 620 bin 931 öğrenci tatile 'merhaba' dedi
Bursa'da 13 yıldır aranan dolandırıcı yakalandı
Daltonlar’a Orhangazi’de şafak baskını : 9 gözaltı
Vincenzo Montella: "Bin tane zafere bedel bir maç oldu"
Dünya kupasını galibiyetle kapattık! Milliler son maçında ABD'yi uzatmalarda devirdi
Venezuela’daki depremlerde ölü sayısı 235’e, yaralı sayısı 4 bin 300’e yükseldi
Uluabat Gölü'nün suları çekildi; Gölyazı'da hayat normale döndü
Bursa'da tersten ilerleyen araç kamerada
Darp edilen genç kız, Yalova'da bulundu
Bursa'da genç kız darp edildi
TÜRK TEKNOLOJİ GİRİŞİMİ EQMNT TECHNOLOGIES YAPAY ZEKÂDA YENİ BİR DÖNEM BAŞLATTI: DAVRANIŞ ZEKÂSI
Büyükşehir'den Gürsu'da dere ıslahı ve kanalizasyon hatları tamamlandı