Osmangazi Belediyesi, yaptığı denetimlerde yasak olan bölgelere kaçak hafriyat atıkları dökerek çevreyi kirleten kişi ve kurumları tespit ederek haklarında ceza yazıyor. Son olarak Veysel Karani Mahallesi’nde yasak olan bölgeye kaçak hafriyat döküldüğünü belirleyen zabıta ekipleri, yaptıkları çalışma sonunda firmayı tespit ederek hem ceza yazdı, hem de dökülen hafriyatı kaldırttı.
Haber Giriş Tarihi: 23.01.2023 15:55
Haber Güncellenme Tarihi: 23.01.2023 15:55
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.bbursa.com
Osmangazi Belediyesi, yasal olarak belirlenen döküm sahaları dışında ilçenin değişik yerlerine gelişigüzel malzeme, inşaat atığı, moloz veya benzeri hafriyat atıkları dökerek çevre kirliliği oluşturan ve bazı bölgelerde yol güvenliğini tehlikeye düşüren kişi veya firmaları tespit ederek Kabahatler Kanunu’na istinaden cezai işlem uyguluyor. Zabıta Müdürlüğü bünyesinde özel bir ekip oluşturan ve ilçe sınırları içindeki boş arsalara izinsiz moloz, inşaat atığı ve çöp dökenlere drone ile gece gündüz takip yapan ekipler, son olarak Veysel Karani Mahallesi’nde yasak olan bölgeye kaçak hafriyat döktüğünü belirledikleri bir firmaya bin 200 TL ceza yazdı. Ekipler, dökülen hafriyatın da bölgeden kaldırılmasını sağladı.
Zabıta ekipleri, insan ve çevre sağlığı açısından tehlike arz eden gelişigüzel moloz dökümü konusunda uyarılarda bulunarak, kurallara uymayan kişi ve işletmeler hakkında cezai işlem uygulamaya devam edileceğini belirtti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Çevreyi kirletenlere ceza
Osmangazi Belediyesi, yaptığı denetimlerde yasak olan bölgelere kaçak hafriyat atıkları dökerek çevreyi kirleten kişi ve kurumları tespit ederek haklarında ceza yazıyor. Son olarak Veysel Karani Mahallesi’nde yasak olan bölgeye kaçak hafriyat döküldüğünü belirleyen zabıta ekipleri, yaptıkları çalışma sonunda firmayı tespit ederek hem ceza yazdı, hem de dökülen hafriyatı kaldırttı.
Osmangazi Belediyesi, yasal olarak belirlenen döküm sahaları dışında ilçenin değişik yerlerine gelişigüzel malzeme, inşaat atığı, moloz veya benzeri hafriyat atıkları dökerek çevre kirliliği oluşturan ve bazı bölgelerde yol güvenliğini tehlikeye düşüren kişi veya firmaları tespit ederek Kabahatler Kanunu’na istinaden cezai işlem uyguluyor. Zabıta Müdürlüğü bünyesinde özel bir ekip oluşturan ve ilçe sınırları içindeki boş arsalara izinsiz moloz, inşaat atığı ve çöp dökenlere drone ile gece gündüz takip yapan ekipler, son olarak Veysel Karani Mahallesi’nde yasak olan bölgeye kaçak hafriyat döktüğünü belirledikleri bir firmaya bin 200 TL ceza yazdı. Ekipler, dökülen hafriyatın da bölgeden kaldırılmasını sağladı.
Zabıta ekipleri, insan ve çevre sağlığı açısından tehlike arz eden gelişigüzel moloz dökümü konusunda uyarılarda bulunarak, kurallara uymayan kişi ve işletmeler hakkında cezai işlem uygulamaya devam edileceğini belirtti.
Son Haberler
Geleceğin sanatçıları mezuniyet sergisinde buluştu
Yıldırım’da 6. Geleneksel El Emekleri Festivali kapılarını açıyor
Arızalanan kamyona çarpan tırın sürücüsü hayatını kaybetti
Nilüfer'de su kesintisi
Yıldırım Yapay Zeka Ve Teknoloji Merkezi’nde eğitimler başladı
Türkiye'de sadece 2 tane var: İnegöl'de mahalle konağı görenleri hayrete düşürüyor
Osmangazi’de Yaşayan Kamusal Mekanlar Festivali Başladı
Başkan Şadi Özdemir sanayicilerle buluştu
Osmangazi’de Kreş Öğrencileri Gelişimlerini Ailelerine Sergiledi
İnegöl Belediyesi’nin gitar kursu kursiyerleri sertifikalarını aldı
Kanser tedavisinde en yüksek teknoloji hizmete girdi
Başkan Şadi Özdemir sanayicilerle buluştu
Nilüfer’de güvenli gıda semineri
Nilüfer Belediyesi çalışanlarına sağlık taraması
Tarihi eser kaçakçılarına operasyon