Engelliler Haftası’nda uçurtma şenliği ile farkındalık oluşturuldu
Engelliler Haftası’nda uçurtma şenliği ile farkındalık oluşturuldu
Osmangazi Belediyesi, 10-16 Mayıs Engelliler Haftası kapsamında düzenlediği uçurtma
şenliği ile engelli bireylere unutulmaz bir gün yaşattı. Osmangazi Belediye Başkanı
Erkan Aydın, engelli bireylerle uçurtma uçurarak, eğlencelerine ortak oldu.
Haber Giriş Tarihi: 16.05.2025 14:08
Haber Güncellenme Tarihi: 16.05.2025 14:09
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.bbursa.com
Osmangazi Belediyesi, Engelliler Haftası kapsamında bir dizi etkinlik düzenledi.
Sukaypark'ta düzenlenen etkinliklere, Osmangazi Engelli Bakım Merkezi’ne (OBAM)
üye engelli bireyler katıldı. Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın ve CHP
Osmangazi İlçe Başkanı Raşit Gürbüz de bu özel günde engelli bireyleri yalnız
bırakmadı. Oldukça renkli ve eğlenceli anların yaşandığı etkinlikler, resim, koşu ve
parkur yarışmaları ile başladı.
Engelliler için farkındalık oluşturulması amacıyla
gerçekleştirilen etkinlikte, özel gereksinimli bireylere uçurtmalar dağıtıldı. Aileleriyle
birlikte uçurtmalarını gökyüzüne bırakan engelli bireyler, uçurtma uçurmanın keyfini
çıkardı. Etkinlik boyunca rengarenk uçurtmalar gökyüzünü süslerken, katılımcılar keyifli
anlar yaşadı. Gökyüzü uçurtmalar ile renklenirken, engelli bireyler ve aileleri güzel bir
gün yaşamanın keyfini çıkardı. 10-16 Mayıs Engelliler Haftası kapsamında düzenlenen
etkinliğe katılan engelli bireyler, çalan müzikler eşliğinde oyunlar oynayarak gönüllerince
eğlendi. Engelli bireyler, etkinlik sonunda yaptıkları dans gösteri ile 19 Mayıs Atatürk'ü
Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı da coşkuyla kutladı.
Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, etkinlikte yaptığı konuşmada, “10-16 Mayıs
Engelliler Haftası kapsamında düzenlediğimiz bir etkinlikte daha engelli bireylerimiz ile
bir araya geldik. Sadece 10-16 Mayıs Engelliler Haftası’nda ya da 3 Aralık Dünya
Engelliler Günü’nde değil, yılın her günü engelli vatandaşlarımızın yanındayız. Yerel
yönetimler olarak engelli vatandaşlarımızın hayatlarını kolaylaştırabilmek, onlara destek
olmak ve üzerimize düşeni yapmak adına hem projeler üretiyoruz hem de bu tarz
etkinlikler düzenliyoruz. Gönül ister ki daha engelsiz bir yaşam olsun. Hep birlikte daha
güzel şartlarda yaşayalım. Bu güzel etkinliğin düzenlenmesinde emeği geçen herkese
teşekkür ediyorum” dedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Engelliler Haftası’nda uçurtma şenliği ile farkındalık oluşturuldu
Osmangazi Belediyesi, 10-16 Mayıs Engelliler Haftası kapsamında düzenlediği uçurtma şenliği ile engelli bireylere unutulmaz bir gün yaşattı. Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, engelli bireylerle uçurtma uçurarak, eğlencelerine ortak oldu.
Osmangazi Belediyesi, Engelliler Haftası kapsamında bir dizi etkinlik düzenledi.
Sukaypark'ta düzenlenen etkinliklere, Osmangazi Engelli Bakım Merkezi’ne (OBAM)
üye engelli bireyler katıldı. Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın ve CHP
Osmangazi İlçe Başkanı Raşit Gürbüz de bu özel günde engelli bireyleri yalnız
bırakmadı. Oldukça renkli ve eğlenceli anların yaşandığı etkinlikler, resim, koşu ve
parkur yarışmaları ile başladı.
Engelliler için farkındalık oluşturulması amacıyla
gerçekleştirilen etkinlikte, özel gereksinimli bireylere uçurtmalar dağıtıldı. Aileleriyle
birlikte uçurtmalarını gökyüzüne bırakan engelli bireyler, uçurtma uçurmanın keyfini
çıkardı. Etkinlik boyunca rengarenk uçurtmalar gökyüzünü süslerken, katılımcılar keyifli
anlar yaşadı. Gökyüzü uçurtmalar ile renklenirken, engelli bireyler ve aileleri güzel bir
gün yaşamanın keyfini çıkardı. 10-16 Mayıs Engelliler Haftası kapsamında düzenlenen
etkinliğe katılan engelli bireyler, çalan müzikler eşliğinde oyunlar oynayarak gönüllerince
eğlendi. Engelli bireyler, etkinlik sonunda yaptıkları dans gösteri ile 19 Mayıs Atatürk'ü
Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı da coşkuyla kutladı.
Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, etkinlikte yaptığı konuşmada, “10-16 Mayıs
Engelliler Haftası kapsamında düzenlediğimiz bir etkinlikte daha engelli bireylerimiz ile
bir araya geldik. Sadece 10-16 Mayıs Engelliler Haftası’nda ya da 3 Aralık Dünya
Engelliler Günü’nde değil, yılın her günü engelli vatandaşlarımızın yanındayız. Yerel
yönetimler olarak engelli vatandaşlarımızın hayatlarını kolaylaştırabilmek, onlara destek
olmak ve üzerimize düşeni yapmak adına hem projeler üretiyoruz hem de bu tarz
etkinlikler düzenliyoruz. Gönül ister ki daha engelsiz bir yaşam olsun. Hep birlikte daha
güzel şartlarda yaşayalım. Bu güzel etkinliğin düzenlenmesinde emeği geçen herkese
teşekkür ediyorum” dedi.
Son Haberler
Bursa’da bin polisle dev huzur operasyonu...
Şehit Üsteğmen Mesut Beyazıtlı İlkokulu’nda açık hava sineması keyfi
Kestel Belediyesi'nden çocuklara karne hediyesi
Bursa'da "Yeğenin zor durumda" yalanıyla altın vurgunu
Bursa’da Tanpınar Ruhu Yeniden Canlandı
Uluabat Gölü çekildi; hobi evlerinin son durumu havadan görüntülendi
Yollar kan gölü : 5 ayda 776 ocağa ateş düştü
İnegöl'de yollar yenileniyor
4 ülkeden gelen 180 sporcu, Bursa’daki Kyokushin Kupası’nda buluştu
İnegöl'de altyapı hamlesi
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’ye döndü
Nilüferli miniklerin mezuniyet sevinci
Bursa’da korku dolu anlar kamerada
Sahipsiz sokak hayvanları tedavi merkezi ve doğal yaşam alanı, öğrencileri ağırladı
Bursa'da düzensiz göç denetimi: 3 bin 25 kişi sorgulandı