Engelliler Haftası’nda uçurtma şenliği ile farkındalık oluşturuldu
Engelliler Haftası’nda uçurtma şenliği ile farkındalık oluşturuldu
Osmangazi Belediyesi, 10-16 Mayıs Engelliler Haftası kapsamında düzenlediği uçurtma
şenliği ile engelli bireylere unutulmaz bir gün yaşattı. Osmangazi Belediye Başkanı
Erkan Aydın, engelli bireylerle uçurtma uçurarak, eğlencelerine ortak oldu.
Haber Giriş Tarihi: 16.05.2025 14:08
Haber Güncellenme Tarihi: 16.05.2025 14:09
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.bbursa.com
Osmangazi Belediyesi, Engelliler Haftası kapsamında bir dizi etkinlik düzenledi.
Sukaypark'ta düzenlenen etkinliklere, Osmangazi Engelli Bakım Merkezi’ne (OBAM)
üye engelli bireyler katıldı. Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın ve CHP
Osmangazi İlçe Başkanı Raşit Gürbüz de bu özel günde engelli bireyleri yalnız
bırakmadı. Oldukça renkli ve eğlenceli anların yaşandığı etkinlikler, resim, koşu ve
parkur yarışmaları ile başladı.
Engelliler için farkındalık oluşturulması amacıyla
gerçekleştirilen etkinlikte, özel gereksinimli bireylere uçurtmalar dağıtıldı. Aileleriyle
birlikte uçurtmalarını gökyüzüne bırakan engelli bireyler, uçurtma uçurmanın keyfini
çıkardı. Etkinlik boyunca rengarenk uçurtmalar gökyüzünü süslerken, katılımcılar keyifli
anlar yaşadı. Gökyüzü uçurtmalar ile renklenirken, engelli bireyler ve aileleri güzel bir
gün yaşamanın keyfini çıkardı. 10-16 Mayıs Engelliler Haftası kapsamında düzenlenen
etkinliğe katılan engelli bireyler, çalan müzikler eşliğinde oyunlar oynayarak gönüllerince
eğlendi. Engelli bireyler, etkinlik sonunda yaptıkları dans gösteri ile 19 Mayıs Atatürk'ü
Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı da coşkuyla kutladı.
Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, etkinlikte yaptığı konuşmada, “10-16 Mayıs
Engelliler Haftası kapsamında düzenlediğimiz bir etkinlikte daha engelli bireylerimiz ile
bir araya geldik. Sadece 10-16 Mayıs Engelliler Haftası’nda ya da 3 Aralık Dünya
Engelliler Günü’nde değil, yılın her günü engelli vatandaşlarımızın yanındayız. Yerel
yönetimler olarak engelli vatandaşlarımızın hayatlarını kolaylaştırabilmek, onlara destek
olmak ve üzerimize düşeni yapmak adına hem projeler üretiyoruz hem de bu tarz
etkinlikler düzenliyoruz. Gönül ister ki daha engelsiz bir yaşam olsun. Hep birlikte daha
güzel şartlarda yaşayalım. Bu güzel etkinliğin düzenlenmesinde emeği geçen herkese
teşekkür ediyorum” dedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Engelliler Haftası’nda uçurtma şenliği ile farkındalık oluşturuldu
Osmangazi Belediyesi, 10-16 Mayıs Engelliler Haftası kapsamında düzenlediği uçurtma şenliği ile engelli bireylere unutulmaz bir gün yaşattı. Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, engelli bireylerle uçurtma uçurarak, eğlencelerine ortak oldu.
Osmangazi Belediyesi, Engelliler Haftası kapsamında bir dizi etkinlik düzenledi.
Sukaypark'ta düzenlenen etkinliklere, Osmangazi Engelli Bakım Merkezi’ne (OBAM)
üye engelli bireyler katıldı. Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın ve CHP
Osmangazi İlçe Başkanı Raşit Gürbüz de bu özel günde engelli bireyleri yalnız
bırakmadı. Oldukça renkli ve eğlenceli anların yaşandığı etkinlikler, resim, koşu ve
parkur yarışmaları ile başladı.
Engelliler için farkındalık oluşturulması amacıyla
gerçekleştirilen etkinlikte, özel gereksinimli bireylere uçurtmalar dağıtıldı. Aileleriyle
birlikte uçurtmalarını gökyüzüne bırakan engelli bireyler, uçurtma uçurmanın keyfini
çıkardı. Etkinlik boyunca rengarenk uçurtmalar gökyüzünü süslerken, katılımcılar keyifli
anlar yaşadı. Gökyüzü uçurtmalar ile renklenirken, engelli bireyler ve aileleri güzel bir
gün yaşamanın keyfini çıkardı. 10-16 Mayıs Engelliler Haftası kapsamında düzenlenen
etkinliğe katılan engelli bireyler, çalan müzikler eşliğinde oyunlar oynayarak gönüllerince
eğlendi. Engelli bireyler, etkinlik sonunda yaptıkları dans gösteri ile 19 Mayıs Atatürk'ü
Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı da coşkuyla kutladı.
Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, etkinlikte yaptığı konuşmada, “10-16 Mayıs
Engelliler Haftası kapsamında düzenlediğimiz bir etkinlikte daha engelli bireylerimiz ile
bir araya geldik. Sadece 10-16 Mayıs Engelliler Haftası’nda ya da 3 Aralık Dünya
Engelliler Günü’nde değil, yılın her günü engelli vatandaşlarımızın yanındayız. Yerel
yönetimler olarak engelli vatandaşlarımızın hayatlarını kolaylaştırabilmek, onlara destek
olmak ve üzerimize düşeni yapmak adına hem projeler üretiyoruz hem de bu tarz
etkinlikler düzenliyoruz. Gönül ister ki daha engelsiz bir yaşam olsun. Hep birlikte daha
güzel şartlarda yaşayalım. Bu güzel etkinliğin düzenlenmesinde emeği geçen herkese
teşekkür ediyorum” dedi.
Son Haberler
Geleceğin sanatçıları mezuniyet sergisinde buluştu
Yıldırım’da 6. Geleneksel El Emekleri Festivali kapılarını açıyor
Arızalanan kamyona çarpan tırın sürücüsü hayatını kaybetti
Nilüfer'de su kesintisi
Yıldırım Yapay Zeka Ve Teknoloji Merkezi’nde eğitimler başladı
Türkiye'de sadece 2 tane var: İnegöl'de mahalle konağı görenleri hayrete düşürüyor
Osmangazi’de Yaşayan Kamusal Mekanlar Festivali Başladı
Başkan Şadi Özdemir sanayicilerle buluştu
Osmangazi’de Kreş Öğrencileri Gelişimlerini Ailelerine Sergiledi
İnegöl Belediyesi’nin gitar kursu kursiyerleri sertifikalarını aldı
Kanser tedavisinde en yüksek teknoloji hizmete girdi
Başkan Şadi Özdemir sanayicilerle buluştu
Nilüfer’de güvenli gıda semineri
Nilüfer Belediyesi çalışanlarına sağlık taraması
Tarihi eser kaçakçılarına operasyon