Bursa Büyükşehir Belediyesi öncülüğünde Bursa Planlama Ajansı tarafından yürütülen 2050 vizyonlu 1/100.000 Ölçekli Çevre Düzeni Planı çalışmaları, belediye başkanlarına anlatıldı.
Haber Giriş Tarihi: 24.11.2025 09:43
Haber Güncellenme Tarihi: 24.11.2025 09:44
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.bbursa.com
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, kenti bütüncül bir yaklaşımla ele almak amacıyla 3 ayda bir düzenlenen ‘Belediye Başkanları Toplantısı’nda 17 ilçenin belediye başkanı ve temsilcileriyle bir araya geldi. Büyükorhan Belediye Başkanı Kamil Turhan’ın ev sahipliğinde yapılan son toplantıda, son 3 ayın değerlendirmesi, 17 ilçede yapılan çalışmalar ve devam eden projeler ele alındı.
"Çevre düzeni planı çalışmalarında artık sona yaklaştık"
Program daha sonra 1/100 000 Ölçekli Çevre Düzeni Planı Çalıştayı ile devam etti. Çevre Düzeni Planı Proje Yürütücü Koordinatörü Prof. Dr. Fatih Terzi’nin sunum yaptığı çalıştayda, 6 farklı çalışma masası oluşturularak daha önceden belirlenen altlık paftalar detaylı olarak konuşuldu. Çevre Düzeni Planı çalışmasında artık plan aşamasına gelindiğini söyleyen Prof. Dr. Fatih Terzi, "Çalıştayda, Çevre Düzeni Planı’nın tamamlamış olduğumuz sentez aşamasıyla ilgili ilçe bazında bulgularımızı paylaştık. Çalışmaların artık sonuna yaklaştık. Çevre Düzeni Planı ile Bursa’nın daha sürdürülebilir ve yaşam kalitesi yüksek olması, yeniden ‘Yeşil Bursa’ kimliğine kavuşmuş için elimizden geleni yapıyoruz. Sonuçlarının, Bursa’ya ve ülkemize hayırlı olacağına inanıyoruz" dedi.
"Bursa hepimizin"
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, 3 ayda bir düzenledikleri Belediye Başkanları Toplantısı’nda ilçelerin taleplerini aldıklarını söyledi. Bursa’yı hep birlikte yönetmeye devam edeceklerini belirten Başkan Mustafa Bozbey, "Bursa’yı bir bütün halinde geleceğe en iyi şekilde hazırlamak istiyoruz. Bu kapsamda 1/100 000 Ölçekli Çevre Düzeni Planı’nı belediye başkanlarına anlattık. Belediye başkanlarımızın bu konudaki düşüncelerini son derece önemsiyoruz. Katkı sunan herkese teşekkür ediyorum. Bursa hepimizin. Bursa, belediye başkanlarımızın katkılarıyla daha da güzelleşecektir" diye konuştu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Geleceğin Bursa’sı planlanıyor
Bursa Büyükşehir Belediyesi öncülüğünde Bursa Planlama Ajansı tarafından yürütülen 2050 vizyonlu 1/100.000 Ölçekli Çevre Düzeni Planı çalışmaları, belediye başkanlarına anlatıldı.
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, kenti bütüncül bir yaklaşımla ele almak amacıyla 3 ayda bir düzenlenen ‘Belediye Başkanları Toplantısı’nda 17 ilçenin belediye başkanı ve temsilcileriyle bir araya geldi. Büyükorhan Belediye Başkanı Kamil Turhan’ın ev sahipliğinde yapılan son toplantıda, son 3 ayın değerlendirmesi, 17 ilçede yapılan çalışmalar ve devam eden projeler ele alındı.
"Çevre düzeni planı çalışmalarında artık sona yaklaştık"
Program daha sonra 1/100 000 Ölçekli Çevre Düzeni Planı Çalıştayı ile devam etti. Çevre Düzeni Planı Proje Yürütücü Koordinatörü Prof. Dr. Fatih Terzi’nin sunum yaptığı çalıştayda, 6 farklı çalışma masası oluşturularak daha önceden belirlenen altlık paftalar detaylı olarak konuşuldu. Çevre Düzeni Planı çalışmasında artık plan aşamasına gelindiğini söyleyen Prof. Dr. Fatih Terzi, "Çalıştayda, Çevre Düzeni Planı’nın tamamlamış olduğumuz sentez aşamasıyla ilgili ilçe bazında bulgularımızı paylaştık. Çalışmaların artık sonuna yaklaştık. Çevre Düzeni Planı ile Bursa’nın daha sürdürülebilir ve yaşam kalitesi yüksek olması, yeniden ‘Yeşil Bursa’ kimliğine kavuşmuş için elimizden geleni yapıyoruz. Sonuçlarının, Bursa’ya ve ülkemize hayırlı olacağına inanıyoruz" dedi.
"Bursa hepimizin"
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, 3 ayda bir düzenledikleri Belediye Başkanları Toplantısı’nda ilçelerin taleplerini aldıklarını söyledi. Bursa’yı hep birlikte yönetmeye devam edeceklerini belirten Başkan Mustafa Bozbey, "Bursa’yı bir bütün halinde geleceğe en iyi şekilde hazırlamak istiyoruz. Bu kapsamda 1/100 000 Ölçekli Çevre Düzeni Planı’nı belediye başkanlarına anlattık. Belediye başkanlarımızın bu konudaki düşüncelerini son derece önemsiyoruz. Katkı sunan herkese teşekkür ediyorum. Bursa hepimizin. Bursa, belediye başkanlarımızın katkılarıyla daha da güzelleşecektir" diye konuştu.
Son Haberler
Yıldırım Belediye Başkanı Yılmaz: "Bundan sonra da esnafımızı desteklemeye devam edeceğiz"
"Hareket yaşını öğren, sağlıklı yaşa" kampanyası Bursa’da başladı
Şükrü Şankaya Dostluk Turnuvası’nda şampiyon belli oldu
24. Nilüfer Uluslararası Spor Şenlikleri’nde emeği geçenlere teşekkür
Bursa Büyükşehir'de yaz okulları başlıyor
Bursa'da çatı yangını büyümeden söndürüldü
Uludağ'ın eteklerinde ahududu ve böğürtlen için sulama projesi
Bursa'da LGS'ye girecek öğrencilere ulaşım ücretsiz
Türkiye için geliştirildi, Bursa'da üretildi
Bursa’da ilginç kaza...Yapay zeka değil, gerçek kaza görüntüsü
Bursa Ovası'nda dallarda üzüm salkımı gibi nektarin olunca "tekleme" uzun sürdü
Uygulamadan kaçtı, polis yakaladı..Cezayı duydu, "Yandık yandık" dedi
Bursa'da kaçak tütün operasyonu: 6 gözaltı
Başkan Vekili Biba'dan toplu sözleşme açıklaması
Bursa'da Dünya Kupası coşkusu birlikte yaşanacak