Huzurevi sakinleri ile liseli gençler bir araya geldi
Huzurevi sakinleri ile liseli gençler bir araya geldi
Bursa'da lise öğrencileri huzurevi sakinlerini ziyaret ettiler.
Yıldırım Ticaret Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi 9. sınıf Halkla İlişkiler Alanı öğrencileri, anlamlı bir sosyal sorumluluk projesine imza attı. Bursa Yıldırım bölgesinde yer alan bir huzurevi sakinleri ile okul öğrencilerini buluşturan proje, yaşlıların sosyal yaşama adaptasyonunu desteklemeyi ve nesiller arası iletişimi güçlendirmeyi amaçlıyor.
Haber Giriş Tarihi: 15.05.2025 09:39
Haber Güncellenme Tarihi: 15.05.2025 09:40
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.bbursa.com
6 Mayıs 2025 Çarşamba günü okul kütüphanesinde gerçekleşen etkinlikte, huzurevi sakinleri ile öğrenciler keyifli ve duygusal anlar paylaştı. Proje çerçevesinde yaşlılar, öğrencilerle birlikte sohbet ederek deneyimlerini aktardı, geleneksel oyunlar oynadı ve müzik eşliğinde nostaljik şarkılar söyledi. Etkinlik boyunca hem öğrenciler hem de huzurevi sakinleri, birbirlerinden öğrenmenin ve paylaşmanın mutluluğunu yaşadı.
"Amacımız, yaşlılarımızın yalnızlığını gidermek ve topluma kazandırmak"
Projenin koordinatörlüğünü üstlenen Halkla İlişkiler Alan Öğretmeni Gülcan Altaş, "Bu projeyle yaşlılarımızın yalnızlık hissini azaltmayı, onları sosyal hayatın içine çekmeyi ve öğrencilerimize empati, saygı gibi değerleri aşılamayı hedefledik. Etkinliğimizde kuşaklar arası bağların ne kadar güçlü olduğunu bir kez daha gördük" dedi.
Huzurevi sakinlerinden 78 yaşındaki Havva Teyze ise, "Gençlerle vakit geçirmek bana hayat enerjisi verdi. Onların heyecanı, bizi de motive etti. Okul ortamını özlemiştim, bu proje sayesinde kendimi yeniden değerli hissettim" sözleriyle duygularını ifade etti.
Sürdürülebilir işbirlikleri hedefleniyor
Okul Müdürü Ömer Yılmaz, projenin kalıcı olması için huzurevi ile iş birliğini sürdüreceklerini belirterek, "Öğrencilerimizin toplumsal duyarlılık kazanması için bu tarz projeleri önemsiyoruz. İlerleyen dönemlerde farklı etkinliklerle bu buluşmaları devam ettirmeyi planlıyoruz" açıklamasında bulundu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Huzurevi sakinleri ile liseli gençler bir araya geldi
Bursa'da lise öğrencileri huzurevi sakinlerini ziyaret ettiler. Yıldırım Ticaret Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi 9. sınıf Halkla İlişkiler Alanı öğrencileri, anlamlı bir sosyal sorumluluk projesine imza attı. Bursa Yıldırım bölgesinde yer alan bir huzurevi sakinleri ile okul öğrencilerini buluşturan proje, yaşlıların sosyal yaşama adaptasyonunu desteklemeyi ve nesiller arası iletişimi güçlendirmeyi amaçlıyor.
6 Mayıs 2025 Çarşamba günü okul kütüphanesinde gerçekleşen etkinlikte, huzurevi sakinleri ile öğrenciler keyifli ve duygusal anlar paylaştı. Proje çerçevesinde yaşlılar, öğrencilerle birlikte sohbet ederek deneyimlerini aktardı, geleneksel oyunlar oynadı ve müzik eşliğinde nostaljik şarkılar söyledi. Etkinlik boyunca hem öğrenciler hem de huzurevi sakinleri, birbirlerinden öğrenmenin ve paylaşmanın mutluluğunu yaşadı.
"Amacımız, yaşlılarımızın yalnızlığını gidermek ve topluma kazandırmak"
Projenin koordinatörlüğünü üstlenen Halkla İlişkiler Alan Öğretmeni Gülcan Altaş, "Bu projeyle yaşlılarımızın yalnızlık hissini azaltmayı, onları sosyal hayatın içine çekmeyi ve öğrencilerimize empati, saygı gibi değerleri aşılamayı hedefledik. Etkinliğimizde kuşaklar arası bağların ne kadar güçlü olduğunu bir kez daha gördük" dedi.
Huzurevi sakinlerinden 78 yaşındaki Havva Teyze ise, "Gençlerle vakit geçirmek bana hayat enerjisi verdi. Onların heyecanı, bizi de motive etti. Okul ortamını özlemiştim, bu proje sayesinde kendimi yeniden değerli hissettim" sözleriyle duygularını ifade etti.
Sürdürülebilir işbirlikleri hedefleniyor
Okul Müdürü Ömer Yılmaz, projenin kalıcı olması için huzurevi ile iş birliğini sürdüreceklerini belirterek, "Öğrencilerimizin toplumsal duyarlılık kazanması için bu tarz projeleri önemsiyoruz. İlerleyen dönemlerde farklı etkinliklerle bu buluşmaları devam ettirmeyi planlıyoruz" açıklamasında bulundu.
Son Haberler
Geleceğin sanatçıları mezuniyet sergisinde buluştu
Yıldırım’da 6. Geleneksel El Emekleri Festivali kapılarını açıyor
Arızalanan kamyona çarpan tırın sürücüsü hayatını kaybetti
Nilüfer'de su kesintisi
Yıldırım Yapay Zeka Ve Teknoloji Merkezi’nde eğitimler başladı
Türkiye'de sadece 2 tane var: İnegöl'de mahalle konağı görenleri hayrete düşürüyor
Osmangazi’de Yaşayan Kamusal Mekanlar Festivali Başladı
Başkan Şadi Özdemir sanayicilerle buluştu
Osmangazi’de Kreş Öğrencileri Gelişimlerini Ailelerine Sergiledi
İnegöl Belediyesi’nin gitar kursu kursiyerleri sertifikalarını aldı
Kanser tedavisinde en yüksek teknoloji hizmete girdi
Başkan Şadi Özdemir sanayicilerle buluştu
Nilüfer’de güvenli gıda semineri
Nilüfer Belediyesi çalışanlarına sağlık taraması
Tarihi eser kaçakçılarına operasyon