Osmangazi Engelli Bakım Merkezi (OBAM) üyeleri, 3 Aralık Dünya Engelliler Günü kapsamında anlamlı bir etkinliğe imza attı. OBAM üyeleri, Demirtaş Kültür Merkezi’nde eğitim gören Osmangazi Belediyesi Meslek Edindirme Kursları (OSMEK) kursiyerlerini ziyaret ederek keyifli bir buluşma gerçekleştirdi.
Haber Giriş Tarihi: 03.12.2025 14:33
Haber Güncellenme Tarihi: 03.12.2025 14:35
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.bbursa.com
Osmangazi Belediyesi, engelli bireylerin hayatın her alanına eşit ve aktif biçimde katılmasını destekleyen çalışmalarıyla örnek olmaya devam ediyor. Bu kapsamda OBAM üyeleri, 3 Aralık Dünya Engelliler Günü etkinlikleri çerçevesinde OSMEK kursiyerlerini ziyaret ederek karşılıklı etkileşim ve farkındalık oluşturan bir buluşma gerçekleştirdi. Sınıfları gezerek kursiyerlerin yaptıkları çalışmaları yerinde görme fırsatı bulan engelli bireyler, aynı zamanda günlük yaşamda karşılaştıkları zorluklardan şehirlerin erişebilirliğine kadar pek çok konuda sorular yöneltti.
OSMEK kursiyerleri, bu tür etkinliklerin engelli bireylerin toplumsal hayata katılımını desteklediğini ve farklı kesimlerin birbirini daha iyi anlamasına imkan sunduğunu ifade etti. Aynı zamanda OBAM üyeleri, aldıkları cevaplar sonunda kendi el emekleriyle hazırladıkları hediyeleri kursiyerlere verdi.
"Engelli vatandaşlarımız için gerekli tüm şartları burada oluşturuyoruz"
OBAM üyeleri ile kursiyerler arasında kurulan bu sıcak bağın, hem empatiyi güçlendirdiği hem de engellilik konusunda daha duyarlı bir toplum oluşturulmasına katkı sunduğunu söyleyen Demirtaş Kültür Merkezi Sorumlusu Harun Tam, sözlerine şu şekilde devam etti:
"Engelli olmak, insan olmanın doğal bir yaşam döngüsüdür. Hepimiz, bir gün engelli olma ihtimaliyle yaşayan bireyleriz. Yarın başımıza ne geleceğini bilemeyiz. Bu nedenle toplumsal yaşamın her alanında adil bir anlayışı benimsemek zorundayız. Bizler de bu anlayışla, tüm engelli vatandaşlarımızın ihtiyaç duyduğu imkanlara ulaşabilmeleri için gerekli tüm şartlar burada oluşturuyor, onların hayatın içinde güçlü ve aktif bir şekilde yer almasını destekliyoruz."
Renkli görüntülerin yaşandığı ziyaret sonunda OBAM üyeleri ile OSMEK kursiyerleri günün anısına hatıra fotoğrafı çektirdi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
OBAM ve OSMEK’ten farkındalık buluşması
Osmangazi Engelli Bakım Merkezi (OBAM) üyeleri, 3 Aralık Dünya Engelliler Günü kapsamında anlamlı bir etkinliğe imza attı. OBAM üyeleri, Demirtaş Kültür Merkezi’nde eğitim gören Osmangazi Belediyesi Meslek Edindirme Kursları (OSMEK) kursiyerlerini ziyaret ederek keyifli bir buluşma gerçekleştirdi.
Osmangazi Belediyesi, engelli bireylerin hayatın her alanına eşit ve aktif biçimde katılmasını destekleyen çalışmalarıyla örnek olmaya devam ediyor. Bu kapsamda OBAM üyeleri, 3 Aralık Dünya Engelliler Günü etkinlikleri çerçevesinde OSMEK kursiyerlerini ziyaret ederek karşılıklı etkileşim ve farkındalık oluşturan bir buluşma gerçekleştirdi. Sınıfları gezerek kursiyerlerin yaptıkları çalışmaları yerinde görme fırsatı bulan engelli bireyler, aynı zamanda günlük yaşamda karşılaştıkları zorluklardan şehirlerin erişebilirliğine kadar pek çok konuda sorular yöneltti.
OSMEK kursiyerleri, bu tür etkinliklerin engelli bireylerin toplumsal hayata katılımını desteklediğini ve farklı kesimlerin birbirini daha iyi anlamasına imkan sunduğunu ifade etti. Aynı zamanda OBAM üyeleri, aldıkları cevaplar sonunda kendi el emekleriyle hazırladıkları hediyeleri kursiyerlere verdi.
"Engelli vatandaşlarımız için gerekli tüm şartları burada oluşturuyoruz"
OBAM üyeleri ile kursiyerler arasında kurulan bu sıcak bağın, hem empatiyi güçlendirdiği hem de engellilik konusunda daha duyarlı bir toplum oluşturulmasına katkı sunduğunu söyleyen Demirtaş Kültür Merkezi Sorumlusu Harun Tam, sözlerine şu şekilde devam etti:
"Engelli olmak, insan olmanın doğal bir yaşam döngüsüdür. Hepimiz, bir gün engelli olma ihtimaliyle yaşayan bireyleriz. Yarın başımıza ne geleceğini bilemeyiz. Bu nedenle toplumsal yaşamın her alanında adil bir anlayışı benimsemek zorundayız. Bizler de bu anlayışla, tüm engelli vatandaşlarımızın ihtiyaç duyduğu imkanlara ulaşabilmeleri için gerekli tüm şartlar burada oluşturuyor, onların hayatın içinde güçlü ve aktif bir şekilde yer almasını destekliyoruz."
Renkli görüntülerin yaşandığı ziyaret sonunda OBAM üyeleri ile OSMEK kursiyerleri günün anısına hatıra fotoğrafı çektirdi.
Son Haberler
Bursa POMEM'de 32. dönem mezuniyet coşkusu
Venezuela’da depremi yaşayan Türk: "Her yer cehennem, her yer yıkıldı"
Nilüfer’de caz esintisi başladı
Tır ile motosiklet çarpıştı: 1 ağır yaralı
Çalı’da kadınların el emeği eserleri sergiye çıktı
Bursaspor’da yeni sezon mesaisi Cumartesi günü başlıyor
ABD'den Türkiye'ye şifa için geldi
Sağlıklı yaşayan insanların ortak özellikleri
Seyir halindeki aracın kaputunda yılan paniği
İş ve burs vaadiyle hesap avına çıkan şebekeye film gibi operasyon
Venezuela’da meydana gelen 7.2 ve 7.5 büyüklüğündeki depremler yıkıma yol açtı
Çocuklar eskimeyen oyunlarla doyasıya eğlendiler
Bursa’da çiftlik yangını: 4 büyükbaş hayvan telef oldu
Bursa'da ormanlara girişler yasaklandı
Başkan Vekili Biba: "Mustafakemalpaşa hak ettiği hizmetleri alacak"