Osmangazi Belediyesi Başarılı Dijiders Öğrencilerini Ödüllendirdi
Osmangazi Belediyesi Başarılı Dijiders Öğrencilerini Ödüllendirdi
Osmangazi Belediyesi’nin “Dijiders’ Dijital Dershane hizmetinden faydalanan ve
girdikleri deneme sınavlarında başarı elde eden öğrenciler yıl boyunca çeşitli hediyelerle
ödüllendiriliyor.
Haber Giriş Tarihi: 15.11.2025 12:57
Haber Güncellenme Tarihi: 15.11.2025 12:58
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.bbursa.com
Osmangazi Belediyesi'nin 8 ve 12'nci sınıf öğrencileri ile mezuna kalan öğrencilerin Milli
Eğitim Bakanlığı müfredatına uygun şekilde ücretsiz dijital eğitim alabilmesi için hayata
geçirdiği dijiders projesiyle sınavlara hazırlanan öğrenciler, geçtiğimiz dönem LGS ve
YKS'de büyük başarı elde etti. “Dijiders’ Dijital Dershaneye bu yılda Osmangazi’de
eğitim gören öğrenciler büyük ilgi gösterdi. Dijiders programına katılan öğrencilere
dönem boyunca ek ödevler ve geniş soru bankası sunularak sınavlara en iyi şekilde
hazırlanmaları sağlanıyor. Öğrencilere ayrıca 2 haftada bir yapılan deneme sınavlarıyla
kendilerini geliştirme imkanı sunuluyor. 2 haftada bir düzenlenen deneme sınavlarında
başarı gösteren öğrenciler Osmangazi Belediyesi tarafından eğlence merkezlerine
götürülerek gün boyunca eğlence dolu bir geçirmeleri sağlanarak ödüllendiriliyor. Son
yapılan deneme sınavında başarı elde eden 8 sınıf öğrencileri ara tatil döneminde bir
eğlence merkezine götürüldü. Başarılı öğrenciler burada çeşitli aktivitelere katılarak
unutamayacakları bir gün geçirdi.
“Öğrencilerimizi Motive Edecek Bu Eğlenceleri Yıl Boyunca Tekrarlayacağız”
Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın’ın öncülüğünde Dijiders projesini hayata
geçirdiklerini ifade eden Osmangazi Belediyesi İşletme İştirakler Müdürlüğü
Koordinatörü İsmail Yiğit, “Dijiders ile çocuklarımıza online olarak uzaktan eğitim
sistemini kapsayan program, Dijiders’e geçtiğimiz dönem 5 bin öğrencimize hizmet
verdik. Dijiders katılan öğrencilerimize 2 haftada bir düzenlenen deneme sınavlarda
başarı gösteren öğrencilerimizi eğlence merkezlerine getiriyoruz. Öğrencilerimizi motive
edecek bu eğlenceleri yıl boyunca tekrarlayacağız” dedi.
“Ders Anlatımları Çok Güzel Dijiders’in Çok Faydasını Görmekteyiz”
Dijiders programının derslerinde büyük katkı sağladığını belirten öğrenciler “Dijiders’e
sürekli katılıyoruz. Konu anlatımları bize çok yararlı oluyor. Okulda işlediğimiz dersleri
tekrar yapmak için kullanıyoruz. Ders anlatımları çok güzel çok faydasını görmekteyiz.
Bugünde bizi eğlence merkezine getirip güzel bir gün geçirmemizi sağladılar. Bize bu
imkanları sunan Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın’a çok teşekkür ediyoruz”
şeklinde konuştu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Osmangazi Belediyesi Başarılı Dijiders Öğrencilerini Ödüllendirdi
Osmangazi Belediyesi’nin “Dijiders’ Dijital Dershane hizmetinden faydalanan ve girdikleri deneme sınavlarında başarı elde eden öğrenciler yıl boyunca çeşitli hediyelerle ödüllendiriliyor.
Osmangazi Belediyesi'nin 8 ve 12'nci sınıf öğrencileri ile mezuna kalan öğrencilerin Milli
Eğitim Bakanlığı müfredatına uygun şekilde ücretsiz dijital eğitim alabilmesi için hayata
geçirdiği dijiders projesiyle sınavlara hazırlanan öğrenciler, geçtiğimiz dönem LGS ve
YKS'de büyük başarı elde etti. “Dijiders’ Dijital Dershaneye bu yılda Osmangazi’de
eğitim gören öğrenciler büyük ilgi gösterdi. Dijiders programına katılan öğrencilere
dönem boyunca ek ödevler ve geniş soru bankası sunularak sınavlara en iyi şekilde
hazırlanmaları sağlanıyor. Öğrencilere ayrıca 2 haftada bir yapılan deneme sınavlarıyla
kendilerini geliştirme imkanı sunuluyor. 2 haftada bir düzenlenen deneme sınavlarında
başarı gösteren öğrenciler Osmangazi Belediyesi tarafından eğlence merkezlerine
götürülerek gün boyunca eğlence dolu bir geçirmeleri sağlanarak ödüllendiriliyor. Son
yapılan deneme sınavında başarı elde eden 8 sınıf öğrencileri ara tatil döneminde bir
eğlence merkezine götürüldü. Başarılı öğrenciler burada çeşitli aktivitelere katılarak
unutamayacakları bir gün geçirdi.
“Öğrencilerimizi Motive Edecek Bu Eğlenceleri Yıl Boyunca Tekrarlayacağız”
Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın’ın öncülüğünde Dijiders projesini hayata
geçirdiklerini ifade eden Osmangazi Belediyesi İşletme İştirakler Müdürlüğü
Koordinatörü İsmail Yiğit, “Dijiders ile çocuklarımıza online olarak uzaktan eğitim
sistemini kapsayan program, Dijiders’e geçtiğimiz dönem 5 bin öğrencimize hizmet
verdik. Dijiders katılan öğrencilerimize 2 haftada bir düzenlenen deneme sınavlarda
başarı gösteren öğrencilerimizi eğlence merkezlerine getiriyoruz. Öğrencilerimizi motive
edecek bu eğlenceleri yıl boyunca tekrarlayacağız” dedi.
“Ders Anlatımları Çok Güzel Dijiders’in Çok Faydasını Görmekteyiz”
Dijiders programının derslerinde büyük katkı sağladığını belirten öğrenciler “Dijiders’e
sürekli katılıyoruz. Konu anlatımları bize çok yararlı oluyor. Okulda işlediğimiz dersleri
tekrar yapmak için kullanıyoruz. Ders anlatımları çok güzel çok faydasını görmekteyiz.
Bugünde bizi eğlence merkezine getirip güzel bir gün geçirmemizi sağladılar. Bize bu
imkanları sunan Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın’a çok teşekkür ediyoruz”
şeklinde konuştu.
Son Haberler
Makas atan otomobille birlikte iki araç dereye uçtu
Nilüfer'de katı atık tesisine karşı tek ses: "Çöplük istemiyoruz"
Yeşilçam'ın usta ismiydi... Kadir inanır hayatını kaybetti!
Yıldırım'da sokaklar çocuklar için dönüşüyor
Bursa Büyükşehir'den 17 ilçede aşure ikramı
Başkan Erkan Aydın Öğrencilere Karnelerini Verdi
Nilüfer Belediyesi stratejik planını güncelliyor
Ankara’daki NATO Zirvesi’nde 56 bin emniyet ve jandarma personeli görev yapacak
Bursa'da öğretmenlerden hakemlere şiddet
Kozahan'da masa ve sandalyeler yeniden toplatıldı
Vinç aracın üzerine devrildi, kepçe dereye uçtu: Korku dolu anlar kamerada
Gençler sordu Başkan Erol cevapladı
Minik ellerden Babasultan Parkı'na renkli dokunuş
Büyükşehir eliyle camiler yenileniyor
MİNİK ELLERDEN BABASULTAN PARKI’NA RENKLİ DOKUNUŞ!