Yaşlıların ayağına doktor, berber ve tesisatçı gitti, dünyalar onların oldu
Yaşlıların ayağına doktor, berber ve tesisatçı gitti, dünyalar onların oldu
Bursa'nın Gürsu ilçesinde yaşları 65 üzerindeki vatandaşların evlerine doktor, kuaför ve elektrik tesisatçısı götürüldü. İki bakanlığın katkıları ile Gürsu Belediyesi tarafından hayata geçirilen "Yuvamda sağlık ve umut var" projesi kapsamında Belediye Başkanı Mustafa Işık yaşlı büyüklere duygu dolu ziyaretler gerçekleştirdi. Muayeneleri yapılıp ilaçları kontrol edilen, kuaförlük hizmeti alıp evlerinin elektrik tesisatı yenilenen yaşlılar ise mutluluklarını dile getirdiler.
Haber Giriş Tarihi: 09.05.2026 11:58
Haber Güncellenme Tarihi: 09.05.2026 11:59
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.bbursa.com
Gürsu Belediyesi, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı destekleri, Sağlık Bakanlığı katkıları ile hayata geçirdiği Yuvamda Sağlık ve Umut Var projesinin ilk saha çalışmasını yaptı. Gürsu Belediye Başkanı Mustafa Işık’ın proje arabasının sürücü koltuğuna geçtiği saha çalışmalarında, Gürsu’nun çınarlarına duygu yüklü ziyaretler gerçekleştirildi.
Gürsu’da yaşayan 65 yaş üstü 7 binden fazla yaşlı vatandaş için Gürsu Araştırma ve Geliştirme Müdürlüğü ile Sosyal Hizmetler Müdürlüğü ortaklığında geliştirilen Yuvamda Sağlık ve Umut Var projesi kapsamında saha çalışmaları yapılmaya başlandı.
Yaşlı büyüklere özel hazırlanan kişisel bakım hizmetleri, öz bakım destekleri, evler için teknik destekler, psikolojik destek, sosyal etkinlikler gibi alanlarda sağlanan imkanlarla Gürsu’nun çınarları hem vefa duygusunu yaşıyor, hem de yalnız kalmıyor.
Oluşturulan kimlik veri tabanı sayesinde, hanelerdeki ihtiyaçlar hızla tespit ediliyor.
Gürsu’daki ilk saha çalışmalarına katılan ve bizzat proje aracının şoför koltuğuna geçen Gürsu Belediye Başkanı Mustafa Işık, ilk ziyaretleri ekibiyle birlikte gerçekleştirdi. Gezilen evlerde yaşlı büyüklerin kuaförlük hizmetleri yapıldı, elektrik tesisatlarının eksikleri giderildi. Doktor muayeneleri yapıldı, ilaçları kontrol edildi.
Sağlık ve sosyal destek ekiplerinin destekleri ile yüzleri gülen yaşlı büyüklerimiz, anlamlı ziyaretler karşısında duygularını gizleyemedi.
Gürsu Belediye Başkanı Mustafa Işık, "Büyüklerimiz, bizim bilge çınarlarımız...Onlar ailemizin ve ilçemizin bereketi ve huzuru. İkinci baharlarında onları asla yalnız bırakmayacak, her adımda yanlarında olacağız. Rabbim onları başımızdan eksik etmesin" dedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Yaşlıların ayağına doktor, berber ve tesisatçı gitti, dünyalar onların oldu
Bursa'nın Gürsu ilçesinde yaşları 65 üzerindeki vatandaşların evlerine doktor, kuaför ve elektrik tesisatçısı götürüldü. İki bakanlığın katkıları ile Gürsu Belediyesi tarafından hayata geçirilen "Yuvamda sağlık ve umut var" projesi kapsamında Belediye Başkanı Mustafa Işık yaşlı büyüklere duygu dolu ziyaretler gerçekleştirdi. Muayeneleri yapılıp ilaçları kontrol edilen, kuaförlük hizmeti alıp evlerinin elektrik tesisatı yenilenen yaşlılar ise mutluluklarını dile getirdiler.
Gürsu Belediyesi, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı destekleri, Sağlık Bakanlığı katkıları ile hayata geçirdiği Yuvamda Sağlık ve Umut Var projesinin ilk saha çalışmasını yaptı. Gürsu Belediye Başkanı Mustafa Işık’ın proje arabasının sürücü koltuğuna geçtiği saha çalışmalarında, Gürsu’nun çınarlarına duygu yüklü ziyaretler gerçekleştirildi.
Gürsu’da yaşayan 65 yaş üstü 7 binden fazla yaşlı vatandaş için Gürsu Araştırma ve Geliştirme Müdürlüğü ile Sosyal Hizmetler Müdürlüğü ortaklığında geliştirilen Yuvamda Sağlık ve Umut Var projesi kapsamında saha çalışmaları yapılmaya başlandı.
Yaşlı büyüklere özel hazırlanan kişisel bakım hizmetleri, öz bakım destekleri, evler için teknik destekler, psikolojik destek, sosyal etkinlikler gibi alanlarda sağlanan imkanlarla Gürsu’nun çınarları hem vefa duygusunu yaşıyor, hem de yalnız kalmıyor.
Oluşturulan kimlik veri tabanı sayesinde, hanelerdeki ihtiyaçlar hızla tespit ediliyor.
Gürsu’daki ilk saha çalışmalarına katılan ve bizzat proje aracının şoför koltuğuna geçen Gürsu Belediye Başkanı Mustafa Işık, ilk ziyaretleri ekibiyle birlikte gerçekleştirdi. Gezilen evlerde yaşlı büyüklerin kuaförlük hizmetleri yapıldı, elektrik tesisatlarının eksikleri giderildi. Doktor muayeneleri yapıldı, ilaçları kontrol edildi.
Sağlık ve sosyal destek ekiplerinin destekleri ile yüzleri gülen yaşlı büyüklerimiz, anlamlı ziyaretler karşısında duygularını gizleyemedi.
Gürsu Belediye Başkanı Mustafa Işık, "Büyüklerimiz, bizim bilge çınarlarımız...Onlar ailemizin ve ilçemizin bereketi ve huzuru. İkinci baharlarında onları asla yalnız bırakmayacak, her adımda yanlarında olacağız. Rabbim onları başımızdan eksik etmesin" dedi.
Son Haberler
Bursa'da sel...Duyarlı vatandaşlar sele rağmen yırtılan Türk Bayrağını yerden kaldırdı
Bursa Şehir Hastanesi'ne bin 500 araçlık otopark müjdesi
Trafik kavgasının böylesi… ‘Önüne bak’ dedi, ortalık savaş alanına döndü
Başkan Vekili Biba, inegöllü vatandaşların talebi kısa sürede yerine getirildi
Gemlik’te kayıp şahıstan acı haber
Nilüfer’de çevre kahramanları ödüllendirildi
Orhangazi'deki kazada ağır yaralanmıştı, hayat mücadelesi 5 gün sürdü
19 yıl hapis cezasıyla aranıyordu, cezaevi firarisi yakalandı
Osmangazi’de En Çevreci Okullar Belli Oldu
Osmangazi’de Orhan Kemal’in Aydınlığında Anlamlı Buluşma
Başkan Erkan Aydın Vatandaşların Taleplerini Yerinde Dinledi
Osmangazi Meydanı’nda Tarihi Start
Gürsu'nun 30 yıllık hayali gerçek oluyor
Bursa'da kaçak yapıyla mücadelede yeni dönem
Yıldırım 'Sıfır Atık'ta Türkiye'ye örnek oluyor