Kadın girişimcilik gündemiyle DOSABSİAD’da anlamlı buluşma
Kadın girişimcilik gündemiyle DOSABSİAD’da anlamlı buluşma
Demirtaş Organize Sanayi Bölgesi Sanayici ve İş İnsanları Derneği (DOSABSİAD), Bursa'da kadınların sosyal ve ekonomik hayattaki yerini güçlendirmeyi hedefleyen Melek Kadınlar Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Esra İlknur Tekmen ve Yönetim Kurulu Üyelerini dernek merkezinde ağırladı.
Haber Giriş Tarihi: 05.05.2025 13:47
Haber Güncellenme Tarihi: 05.05.2025 13:48
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.bbursa.com
DOSABSİAD Yönetim Kurulu Başkanı Nilüfer Çevikel'in ev sahipliğinde gerçekleşen toplantıda, iki dernek arasında kadın girişimciliğini destekleme odaklı potansiyel iş birlikleri ele alındı. Kadınların iş gücüne katılımının artırılması, mevcut kadın girişimcilerin desteklenmesi ve yeni girişimci adaylarının teşvik edilmesi gibi konularda fikir alışverişinde bulunuldu. Özellikle DOSAB bölgesi başta olmak üzere Bursa genelinde kadın girişimcilere yönelik ortak projeler geliştirme potansiyeli üzerinde duruldu.
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Başkan Çevikel, "DOSABSİAD olarak, sanayi bölgemizdeki ve genel iş dünyasındaki kadın varlığını güçlendirmeyi öncelikli hedeflerimiz arasında görüyoruz. Sayın Tekmen ve yönetim kurulu üyeleriyle gerçekleştirdiğimiz bu buluşma, ortak hedefler doğrultusunda nasıl bir sinerji oluşturabileceğimizi görmek açısından son derece verimliydi. Melek Kadınlar Derneği’nin yürüttüğü değerli çalışmaların, iş dünyamızla güçlü bağlar kurarak kadın girişimciliğine önemli katkılar sunacağı kanaatindeyim. Ayrıca gerçekleşen ziyareti, ortak vizyonla atılacak adımların değerli bir başlangıcı olarak görüyor; kurulan bu bağın Bursa’mız adına katma değer oluşturacak somut projelere dönüşeceğine yürekten inanıyorum" ifadelerini kullandı.
Melek Kadınlar Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Esra İlknur Tekmen ise Başkan Nilüfer Çevikel’e misafirperverlikleri için teşekkür ederek "Amacımız, kadınların her alanda daha güçlü ve görünür olmalarını sağlamak. Bu vizyonla çalışmalarımızı sürdürürken, DOSABSİAD gibi sanayi ve iş dünyasının önemli bir temsilcisiyle bir araya gelmek bizim için çok değerli. Sayın Çevikel'in kadın girişimciliğine olan duyarlılığı ve destekleyici yaklaşımı bizleri ziyadesiyle mutlu etti. DOSABSİAD'ın tecrübesi ve network gücü ile derneğimizin sahadaki etkinliğini birleştirerek kadınlarımız için çok daha faydalı projeler üretebileceğimize inanıyoruz. Bu verimli toplantı için DOSABSİAD yönetimine teşekkür ediyoruz" diye konuştu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Kadın girişimcilik gündemiyle DOSABSİAD’da anlamlı buluşma
Demirtaş Organize Sanayi Bölgesi Sanayici ve İş İnsanları Derneği (DOSABSİAD), Bursa'da kadınların sosyal ve ekonomik hayattaki yerini güçlendirmeyi hedefleyen Melek Kadınlar Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Esra İlknur Tekmen ve Yönetim Kurulu Üyelerini dernek merkezinde ağırladı.
DOSABSİAD Yönetim Kurulu Başkanı Nilüfer Çevikel'in ev sahipliğinde gerçekleşen toplantıda, iki dernek arasında kadın girişimciliğini destekleme odaklı potansiyel iş birlikleri ele alındı. Kadınların iş gücüne katılımının artırılması, mevcut kadın girişimcilerin desteklenmesi ve yeni girişimci adaylarının teşvik edilmesi gibi konularda fikir alışverişinde bulunuldu. Özellikle DOSAB bölgesi başta olmak üzere Bursa genelinde kadın girişimcilere yönelik ortak projeler geliştirme potansiyeli üzerinde duruldu.
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Başkan Çevikel, "DOSABSİAD olarak, sanayi bölgemizdeki ve genel iş dünyasındaki kadın varlığını güçlendirmeyi öncelikli hedeflerimiz arasında görüyoruz. Sayın Tekmen ve yönetim kurulu üyeleriyle gerçekleştirdiğimiz bu buluşma, ortak hedefler doğrultusunda nasıl bir sinerji oluşturabileceğimizi görmek açısından son derece verimliydi. Melek Kadınlar Derneği’nin yürüttüğü değerli çalışmaların, iş dünyamızla güçlü bağlar kurarak kadın girişimciliğine önemli katkılar sunacağı kanaatindeyim. Ayrıca gerçekleşen ziyareti, ortak vizyonla atılacak adımların değerli bir başlangıcı olarak görüyor; kurulan bu bağın Bursa’mız adına katma değer oluşturacak somut projelere dönüşeceğine yürekten inanıyorum" ifadelerini kullandı.
Melek Kadınlar Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Esra İlknur Tekmen ise Başkan Nilüfer Çevikel’e misafirperverlikleri için teşekkür ederek "Amacımız, kadınların her alanda daha güçlü ve görünür olmalarını sağlamak. Bu vizyonla çalışmalarımızı sürdürürken, DOSABSİAD gibi sanayi ve iş dünyasının önemli bir temsilcisiyle bir araya gelmek bizim için çok değerli. Sayın Çevikel'in kadın girişimciliğine olan duyarlılığı ve destekleyici yaklaşımı bizleri ziyadesiyle mutlu etti. DOSABSİAD'ın tecrübesi ve network gücü ile derneğimizin sahadaki etkinliğini birleştirerek kadınlarımız için çok daha faydalı projeler üretebileceğimize inanıyoruz. Bu verimli toplantı için DOSABSİAD yönetimine teşekkür ediyoruz" diye konuştu.
Son Haberler
Otomobilin çarptığı abla-kardeş yaralandı
Liselerarası Kitap Kapağı Yarışması’nda kazananlar belli oldu
Yenişehir'e yeni Jandarma karakolu
Bursa'da tarihi İç Fidan Han acil restorasyon bekliyor
Karacabey'de yüzme havuzları kapılarını açtı
Bursa’da bin polisle dev huzur operasyonu...
Şehit Üsteğmen Mesut Beyazıtlı İlkokulu’nda açık hava sineması keyfi
Kestel Belediyesi'nden çocuklara karne hediyesi
Bursa'da "Yeğenin zor durumda" yalanıyla altın vurgunu
Bursa’da Tanpınar Ruhu Yeniden Canlandı
Uluabat Gölü çekildi; hobi evlerinin son durumu havadan görüntülendi
Yollar kan gölü : 5 ayda 776 ocağa ateş düştü
İnegöl'de yollar yenileniyor
4 ülkeden gelen 180 sporcu, Bursa’daki Kyokushin Kupası’nda buluştu
İnegöl'de altyapı hamlesi