Kadın girişimcilik gündemiyle DOSABSİAD’da anlamlı buluşma
Kadın girişimcilik gündemiyle DOSABSİAD’da anlamlı buluşma
Demirtaş Organize Sanayi Bölgesi Sanayici ve İş İnsanları Derneği (DOSABSİAD), Bursa'da kadınların sosyal ve ekonomik hayattaki yerini güçlendirmeyi hedefleyen Melek Kadınlar Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Esra İlknur Tekmen ve Yönetim Kurulu Üyelerini dernek merkezinde ağırladı.
Haber Giriş Tarihi: 05.05.2025 13:47
Haber Güncellenme Tarihi: 05.05.2025 13:48
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.bbursa.com
DOSABSİAD Yönetim Kurulu Başkanı Nilüfer Çevikel'in ev sahipliğinde gerçekleşen toplantıda, iki dernek arasında kadın girişimciliğini destekleme odaklı potansiyel iş birlikleri ele alındı. Kadınların iş gücüne katılımının artırılması, mevcut kadın girişimcilerin desteklenmesi ve yeni girişimci adaylarının teşvik edilmesi gibi konularda fikir alışverişinde bulunuldu. Özellikle DOSAB bölgesi başta olmak üzere Bursa genelinde kadın girişimcilere yönelik ortak projeler geliştirme potansiyeli üzerinde duruldu.
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Başkan Çevikel, "DOSABSİAD olarak, sanayi bölgemizdeki ve genel iş dünyasındaki kadın varlığını güçlendirmeyi öncelikli hedeflerimiz arasında görüyoruz. Sayın Tekmen ve yönetim kurulu üyeleriyle gerçekleştirdiğimiz bu buluşma, ortak hedefler doğrultusunda nasıl bir sinerji oluşturabileceğimizi görmek açısından son derece verimliydi. Melek Kadınlar Derneği’nin yürüttüğü değerli çalışmaların, iş dünyamızla güçlü bağlar kurarak kadın girişimciliğine önemli katkılar sunacağı kanaatindeyim. Ayrıca gerçekleşen ziyareti, ortak vizyonla atılacak adımların değerli bir başlangıcı olarak görüyor; kurulan bu bağın Bursa’mız adına katma değer oluşturacak somut projelere dönüşeceğine yürekten inanıyorum" ifadelerini kullandı.
Melek Kadınlar Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Esra İlknur Tekmen ise Başkan Nilüfer Çevikel’e misafirperverlikleri için teşekkür ederek "Amacımız, kadınların her alanda daha güçlü ve görünür olmalarını sağlamak. Bu vizyonla çalışmalarımızı sürdürürken, DOSABSİAD gibi sanayi ve iş dünyasının önemli bir temsilcisiyle bir araya gelmek bizim için çok değerli. Sayın Çevikel'in kadın girişimciliğine olan duyarlılığı ve destekleyici yaklaşımı bizleri ziyadesiyle mutlu etti. DOSABSİAD'ın tecrübesi ve network gücü ile derneğimizin sahadaki etkinliğini birleştirerek kadınlarımız için çok daha faydalı projeler üretebileceğimize inanıyoruz. Bu verimli toplantı için DOSABSİAD yönetimine teşekkür ediyoruz" diye konuştu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Kadın girişimcilik gündemiyle DOSABSİAD’da anlamlı buluşma
Demirtaş Organize Sanayi Bölgesi Sanayici ve İş İnsanları Derneği (DOSABSİAD), Bursa'da kadınların sosyal ve ekonomik hayattaki yerini güçlendirmeyi hedefleyen Melek Kadınlar Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Esra İlknur Tekmen ve Yönetim Kurulu Üyelerini dernek merkezinde ağırladı.
DOSABSİAD Yönetim Kurulu Başkanı Nilüfer Çevikel'in ev sahipliğinde gerçekleşen toplantıda, iki dernek arasında kadın girişimciliğini destekleme odaklı potansiyel iş birlikleri ele alındı. Kadınların iş gücüne katılımının artırılması, mevcut kadın girişimcilerin desteklenmesi ve yeni girişimci adaylarının teşvik edilmesi gibi konularda fikir alışverişinde bulunuldu. Özellikle DOSAB bölgesi başta olmak üzere Bursa genelinde kadın girişimcilere yönelik ortak projeler geliştirme potansiyeli üzerinde duruldu.
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Başkan Çevikel, "DOSABSİAD olarak, sanayi bölgemizdeki ve genel iş dünyasındaki kadın varlığını güçlendirmeyi öncelikli hedeflerimiz arasında görüyoruz. Sayın Tekmen ve yönetim kurulu üyeleriyle gerçekleştirdiğimiz bu buluşma, ortak hedefler doğrultusunda nasıl bir sinerji oluşturabileceğimizi görmek açısından son derece verimliydi. Melek Kadınlar Derneği’nin yürüttüğü değerli çalışmaların, iş dünyamızla güçlü bağlar kurarak kadın girişimciliğine önemli katkılar sunacağı kanaatindeyim. Ayrıca gerçekleşen ziyareti, ortak vizyonla atılacak adımların değerli bir başlangıcı olarak görüyor; kurulan bu bağın Bursa’mız adına katma değer oluşturacak somut projelere dönüşeceğine yürekten inanıyorum" ifadelerini kullandı.
Melek Kadınlar Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Esra İlknur Tekmen ise Başkan Nilüfer Çevikel’e misafirperverlikleri için teşekkür ederek "Amacımız, kadınların her alanda daha güçlü ve görünür olmalarını sağlamak. Bu vizyonla çalışmalarımızı sürdürürken, DOSABSİAD gibi sanayi ve iş dünyasının önemli bir temsilcisiyle bir araya gelmek bizim için çok değerli. Sayın Çevikel'in kadın girişimciliğine olan duyarlılığı ve destekleyici yaklaşımı bizleri ziyadesiyle mutlu etti. DOSABSİAD'ın tecrübesi ve network gücü ile derneğimizin sahadaki etkinliğini birleştirerek kadınlarımız için çok daha faydalı projeler üretebileceğimize inanıyoruz. Bu verimli toplantı için DOSABSİAD yönetimine teşekkür ediyoruz" diye konuştu.
Son Haberler
Başkan Erkan Aydın Vatandaşların Taleplerini Yerinde Dinledi
Osmangazi Meydanı’nda Tarihi Start
Gürsu'nun 30 yıllık hayali gerçek oluyor
Bursa'da kaçak yapıyla mücadelede yeni dönem
Yıldırım 'Sıfır Atık'ta Türkiye'ye örnek oluyor
Bursa'da kaçak yapıyla mücadelede yeni dönem
Botanik Nikah ve Etkinlik Salonları'nda hedef 2027
Nilüfer’de Gençlik Festivali coşkusu
TEK Enerji, Romanya enerji pazarındaki fırsatlara dikkat çekti
Nilüfer’de çocuklara spor dolu yaz başlıyor
Bursa’da çifte cinayet zanlısının ifadesi ortaya çıktı
Çatı yangını mahallede paniğe neden oldu
Aileler arasında çıkan kavgada kan aktı: 3 yaralı
Bursa'da sokak ortasında tartışma kanlı bitti: Karı-Koca hayatını kaybetti
Bursa’da feci kaza: 3 yaralı