Osmangazi Belediyesi'nin düzenlediği Masa Tenisi Turnuvası, genç sporcuların çekişmeli mücadelelerine sahne oldu. İki gün süren organizasyonda başarılı raketler şampiyonluk için mücadele ederken, dereceye giren sporcular kupa ve madalyalarına düzenlenen törenle kavuştu.
Haber Giriş Tarihi: 20.05.2026 15:01
Haber Güncellenme Tarihi: 20.05.2026 15:02
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.bbursa.com
Osmangazi Belediyesi'nin gençleri sporla buluşturmak amacıyla organize ettiği 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı Masa Tenisi Turnuvası'na, Bursa genelinden 14-29 yaş arası 48 erkek ve 16 kız sporcu katılım sağladı. Dikkaldırım Kapalı Spor Salonu'nda 18 Mayıs'ta eleme maçlarıyla başlayan organizasyon, 19 Mayıs'ta oynanan final karşılaşmalarıyla tamamlandı.
Heyecan dolu karşılaşmalarda genç raketler, başarılı olabilmek için tüm hünerlerini sahaya yansıttı. Eleme maçlarını geçerek finale yükselen sporcular arasından birinci, ikinci, üçüncü ve dördüncü olan isimler, düzenlenen törenle kupa ve madalyalarını aldı.
"19 Mayıs Haftası Boyunca Birçok Etkinlik Gerçekleştirdik"
19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla gençlere yönelik birçok etkinlik gerçekleştirdiklerini belirten Osmangazi Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürü Ersel Nallar, sözlerinde şu ifadelere yer verdi:
"Dikkaldırım Kapalı Spor Salonu'nda düzenlenen ‘19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı Masa Tenisi Turnuvası', 18 Mayıs'ta başlayan eleme maçlarının ardından 19 Mayıs'taki final müsabakalarıyla sona erdi. 19 Mayıs haftası boyunca birçok etkinlik gerçekleştirdik. Masa tenisi turnuvası da bunlardan biriydi. Bizlere bu imkanları sağlayan Belediye Başkanımız Erkan Aydın ve tüm yöneticilerimize çok teşekkür ediyorum. Yaz boyunca etkinliklerimiz aralıksız devam edecek. Amacımız, sporla gelişen ve sporla büyüyen bir Osmangazi."
Konuşmaların ardından Osmangazi Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürü Ersel Nallar, kızlar ve erkekler kategorilerinde dereceye giren sporculara kupa ile madalyalarını takdim etti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Dereceye giren sporcular, ödüllerine kavuştu
Osmangazi Belediyesi'nin düzenlediği Masa Tenisi Turnuvası, genç sporcuların çekişmeli mücadelelerine sahne oldu. İki gün süren organizasyonda başarılı raketler şampiyonluk için mücadele ederken, dereceye giren sporcular kupa ve madalyalarına düzenlenen törenle kavuştu.
Osmangazi Belediyesi'nin gençleri sporla buluşturmak amacıyla organize ettiği 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı Masa Tenisi Turnuvası'na, Bursa genelinden 14-29 yaş arası 48 erkek ve 16 kız sporcu katılım sağladı. Dikkaldırım Kapalı Spor Salonu'nda 18 Mayıs'ta eleme maçlarıyla başlayan organizasyon, 19 Mayıs'ta oynanan final karşılaşmalarıyla tamamlandı.
Heyecan dolu karşılaşmalarda genç raketler, başarılı olabilmek için tüm hünerlerini sahaya yansıttı. Eleme maçlarını geçerek finale yükselen sporcular arasından birinci, ikinci, üçüncü ve dördüncü olan isimler, düzenlenen törenle kupa ve madalyalarını aldı.
"19 Mayıs Haftası Boyunca Birçok Etkinlik Gerçekleştirdik"
19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla gençlere yönelik birçok etkinlik gerçekleştirdiklerini belirten Osmangazi Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürü Ersel Nallar, sözlerinde şu ifadelere yer verdi:
"Dikkaldırım Kapalı Spor Salonu'nda düzenlenen ‘19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı Masa Tenisi Turnuvası', 18 Mayıs'ta başlayan eleme maçlarının ardından 19 Mayıs'taki final müsabakalarıyla sona erdi. 19 Mayıs haftası boyunca birçok etkinlik gerçekleştirdik. Masa tenisi turnuvası da bunlardan biriydi. Bizlere bu imkanları sağlayan Belediye Başkanımız Erkan Aydın ve tüm yöneticilerimize çok teşekkür ediyorum. Yaz boyunca etkinliklerimiz aralıksız devam edecek. Amacımız, sporla gelişen ve sporla büyüyen bir Osmangazi."
Konuşmaların ardından Osmangazi Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürü Ersel Nallar, kızlar ve erkekler kategorilerinde dereceye giren sporculara kupa ile madalyalarını takdim etti.
Son Haberler
Bursa'da sel...Duyarlı vatandaşlar sele rağmen yırtılan Türk Bayrağını yerden kaldırdı
Bursa Şehir Hastanesi'ne bin 500 araçlık otopark müjdesi
Trafik kavgasının böylesi… ‘Önüne bak’ dedi, ortalık savaş alanına döndü
Başkan Vekili Biba, inegöllü vatandaşların talebi kısa sürede yerine getirildi
Gemlik’te kayıp şahıstan acı haber
Nilüfer’de çevre kahramanları ödüllendirildi
Orhangazi'deki kazada ağır yaralanmıştı, hayat mücadelesi 5 gün sürdü
19 yıl hapis cezasıyla aranıyordu, cezaevi firarisi yakalandı
Osmangazi’de En Çevreci Okullar Belli Oldu
Osmangazi’de Orhan Kemal’in Aydınlığında Anlamlı Buluşma
Başkan Erkan Aydın Vatandaşların Taleplerini Yerinde Dinledi
Osmangazi Meydanı’nda Tarihi Start
Gürsu'nun 30 yıllık hayali gerçek oluyor
Bursa'da kaçak yapıyla mücadelede yeni dönem
Yıldırım 'Sıfır Atık'ta Türkiye'ye örnek oluyor