Osmangazi Belediyesi 19 Mayıs’ta Gençleri Sporla Buluşturdu
Osmangazi Belediyesi 19 Mayıs’ta Gençleri Sporla Buluşturdu
Osmangazi Belediyesi 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında
gençlere bayram coşkusu yaşatan “19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı Masa
Tenisi Turnuvası” düzenledi.
Haber Giriş Tarihi: 20.05.2026 09:57
Haber Güncellenme Tarihi: 20.05.2026 09:58
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.bbursa.com
Osmangazi Belediyesi’nin gençlerin 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı spor
yaparak coşkuyla kutlaması için gerçekleştirdiği turnuvaya Bursa genelinden 14-19 yaş arası 58
genç sporcu katıldı. Dikkaldırım Spor Salonu’nda eleme müsabakalarıyla başlayan turnuvada
genç sporcular, dereceye girebilmek için kıyasıya mücadele etti.
“Bu Turnuvaya Katılmaktan Büyük Mutluluk Duyuyoruz”
Osmangazi Belediyesi’nin düzenlediği masa tenisi turnuvasında mücadele etmekten büyük
mutluluk duyduklarını ifade eden genç sporcular “Osmangazi Belediyesi’nin 19 Mayıs Atatürk’ü
Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında düzenlediği masa tenisi turnuvasına katıldık.
Osmangazi Belediyesi çok güzel bir organizasyon düzenlemiş, burada olmaktan büyük mutluluk
duyuyoruz.” şeklinde konuştu. Sporcular, etkinliklerin zamanlarını verimli geçirmelerini
sağladığını da ifade ederek, masa tenisi oynamayı çok sevdiklerini dile getirdi.
“19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı Masa Tenisi Turnuvası” heyecanı, bugün
oynanacak olan final müsabakalarıyla sona erecek. Final müsabakalarının ardından birinci,
ikinci, üçüncü ve dördüncü olan sporculara kupa ve madalyaları takdim edilecek.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Osmangazi Belediyesi 19 Mayıs’ta Gençleri Sporla Buluşturdu
Osmangazi Belediyesi 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında gençlere bayram coşkusu yaşatan “19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı Masa Tenisi Turnuvası” düzenledi.
Osmangazi Belediyesi’nin gençlerin 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı spor
yaparak coşkuyla kutlaması için gerçekleştirdiği turnuvaya Bursa genelinden 14-19 yaş arası 58
genç sporcu katıldı. Dikkaldırım Spor Salonu’nda eleme müsabakalarıyla başlayan turnuvada
genç sporcular, dereceye girebilmek için kıyasıya mücadele etti.
“Bu Turnuvaya Katılmaktan Büyük Mutluluk Duyuyoruz”
Osmangazi Belediyesi’nin düzenlediği masa tenisi turnuvasında mücadele etmekten büyük
mutluluk duyduklarını ifade eden genç sporcular “Osmangazi Belediyesi’nin 19 Mayıs Atatürk’ü
Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında düzenlediği masa tenisi turnuvasına katıldık.
Osmangazi Belediyesi çok güzel bir organizasyon düzenlemiş, burada olmaktan büyük mutluluk
duyuyoruz.” şeklinde konuştu. Sporcular, etkinliklerin zamanlarını verimli geçirmelerini
sağladığını da ifade ederek, masa tenisi oynamayı çok sevdiklerini dile getirdi.
“19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı Masa Tenisi Turnuvası” heyecanı, bugün
oynanacak olan final müsabakalarıyla sona erecek. Final müsabakalarının ardından birinci,
ikinci, üçüncü ve dördüncü olan sporculara kupa ve madalyaları takdim edilecek.
Son Haberler
Kafede tartıştığı kişiyi silahla vurup kaçtı
Sıkıştırılan otomobil takla attı: 4 yaralı, sürücü firarda
Husumetlisine sokak ortasında kurşun yağdırmıştı, 1 saat geçmeden yakalandı
Polisten kaçan sürücüye rekor ceza
Başkan Vekili Biba, şampiyon marşın bestecilerini ağırladı
Frida Kahlo’nun eserleri, Bursa’da canlı tabloya dönüştü
Osmangazi’deki Atıl Kamusal Alanlar Yenilikçi Fikirlerle Tasarlandı
Osmangazi Belediyesi’nden 24 Yıllık Edebiyat Geleneği
Kıbrıs gazisi, son yolculuğuna uğurlandı
Bursa’da çöplük yangını paniğe neden oldu
Bursa’da sokak ortasında kurşun yağmuruna tutulan şahıs ağır yaralandı
Sınav Yaklaştıkça endişe de artıyor
Karikatür sergisi Konak Kültürevi’nde
Adalet Bakanı Gürlek: "13 şirkete denetim kayyımı atanmıştır"
Öğrenciler kendi bitkilerini yetiştirecek