Bursa'da bağımlılıktan kurtulup sanata yönelenlerin tasarladığı tablo ve el sanatları Ördekli Kültür Merkezi'nde sergilendi. Sergi açılışına Bursa Vali Yardımcısı Salih Artun ve Yeşilay Şube Başkanı Suat Arvas'ın yanı sıra çok sayıda sanatsever katıldı.
Haber Giriş Tarihi: 24.03.2025 15:10
Haber Güncellenme Tarihi: 24.03.2025 15:11
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.bbursa.com
Bu serginin bağımlılık ile mücadele adına çok anlamı bir adım olduğunu ifade eden Yeşilay Şube Başkanı Suat Arvas, "Bugün burada, bağımlılıkla mücadelede çok anlamlı bir adımın açılışını gerçekleştirmek için bir aradayız. Yeşilay olarak, sadece bağımlılıkla mücadele etmekle ya da farkındalık oluşturmakla kalmıyoruz. Aynı zamanda bağımlılığın pençesine düşen kardeşlerimizin, hayata yeniden tutunmaları içinde onları her alanda destekliyoruz. Danışanlarımız tedavilerinin yanı sıra resim, müzik ve seramik kursları alırken, bunların yanında aşçılık, bahçıvanlık, elektrik ve mekanik ustalığı eğitimi alarak, bizden mezun olduklarında birer meslek sahibi olarak yeni bir hayata başlıyorlar.
İşte bu mücadelenin en önemli adımlarından biri de, YEDAM ve Rehabilitasyon Merkezimizde tedavi gören danışanlarımızın, atölye çalışmalarında ortaya koydukları bu eserlerdir. Burada sergilediğimiz bu eserler, iyileşme sürecinin ve sanatın iyileştirici gücünün en güzel göstergesidir. Bu sergi, bağımlılığı aşma yolculuğunda sanatın bir umut, bir ifade ve bir dönüşüm aracı olduğunu hepimize gösteriyor" diye konuştu.
Ördekli Kültür Merkezi'ndeki sergi 24-28 Mart tarihlerinde 10.30 ile 17.00 saatleri arasında ziyarete açık olacak.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Bağımsız bir hayat sergisi
Bursa'da bağımlılıktan kurtulup sanata yönelenlerin tasarladığı tablo ve el sanatları Ördekli Kültür Merkezi'nde sergilendi. Sergi açılışına Bursa Vali Yardımcısı Salih Artun ve Yeşilay Şube Başkanı Suat Arvas'ın yanı sıra çok sayıda sanatsever katıldı.
Bu serginin bağımlılık ile mücadele adına çok anlamı bir adım olduğunu ifade eden Yeşilay Şube Başkanı Suat Arvas, "Bugün burada, bağımlılıkla mücadelede çok anlamlı bir adımın açılışını gerçekleştirmek için bir aradayız. Yeşilay olarak, sadece bağımlılıkla mücadele etmekle ya da farkındalık oluşturmakla kalmıyoruz. Aynı zamanda bağımlılığın pençesine düşen kardeşlerimizin, hayata yeniden tutunmaları içinde onları her alanda destekliyoruz. Danışanlarımız tedavilerinin yanı sıra resim, müzik ve seramik kursları alırken, bunların yanında aşçılık, bahçıvanlık, elektrik ve mekanik ustalığı eğitimi alarak, bizden mezun olduklarında birer meslek sahibi olarak yeni bir hayata başlıyorlar.
İşte bu mücadelenin en önemli adımlarından biri de, YEDAM ve Rehabilitasyon Merkezimizde tedavi gören danışanlarımızın, atölye çalışmalarında ortaya koydukları bu eserlerdir. Burada sergilediğimiz bu eserler, iyileşme sürecinin ve sanatın iyileştirici gücünün en güzel göstergesidir. Bu sergi, bağımlılığı aşma yolculuğunda sanatın bir umut, bir ifade ve bir dönüşüm aracı olduğunu hepimize gösteriyor" diye konuştu.
Ördekli Kültür Merkezi'ndeki sergi 24-28 Mart tarihlerinde 10.30 ile 17.00 saatleri arasında ziyarete açık olacak.
Son Haberler
Otomobilin çarptığı abla-kardeş yaralandı
Liselerarası Kitap Kapağı Yarışması’nda kazananlar belli oldu
Yenişehir'e yeni Jandarma karakolu
Bursa'da tarihi İç Fidan Han acil restorasyon bekliyor
Karacabey'de yüzme havuzları kapılarını açtı
Bursa’da bin polisle dev huzur operasyonu...
Şehit Üsteğmen Mesut Beyazıtlı İlkokulu’nda açık hava sineması keyfi
Kestel Belediyesi'nden çocuklara karne hediyesi
Bursa'da "Yeğenin zor durumda" yalanıyla altın vurgunu
Bursa’da Tanpınar Ruhu Yeniden Canlandı
Uluabat Gölü çekildi; hobi evlerinin son durumu havadan görüntülendi
Yollar kan gölü : 5 ayda 776 ocağa ateş düştü
İnegöl'de yollar yenileniyor
4 ülkeden gelen 180 sporcu, Bursa’daki Kyokushin Kupası’nda buluştu
İnegöl'de altyapı hamlesi