Başkan Erkan Aydın: “Özveriyle Çalışmaya Devam Edeceğiz”
Başkan Erkan Aydın: “Özveriyle Çalışmaya Devam Edeceğiz”
Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, Kurban Bayramı öncesinde belediye personeli ile
bayramlaştı.
Haber Giriş Tarihi: 01.06.2026 09:42
Haber Güncellenme Tarihi: 01.06.2026 09:43
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.bbursa.com
Kurban Bayramı dolayısıyla belediye çalışanlarıyla buluşan Osmangazi Belediye Başkanı Erkan
Aydın, bayramlaşma programında birlik, beraberlik ve dayanışmanın önemine dikkat çekti.
Soğanlı’daki belediye hizmet binalarını ziyaret ederek personelin bayramını kutlayan Başkan
Aydın, ardından belediye hizmet binasında çalışanlarla bir araya geldi. Belediye hizmet
binasında düzenlenen bayramlaşma programına başkan yardımcıları, birim müdürleri ve çok
sayıda belediye personeli katılım gösterdi.
“Yoğun Bir Çalışma Temposuna Yeniden Başlayacağız”
Samimi bir atmosferde gerçekleşen programda tek tek personelle bayramlaşan Başkan Aydın,
özverili çalışmalarından dolayı tüm çalışanlara teşekkür etti. Başkan Aydın konuşmasında şu
ifadelere yer verdi:
“Çok değerli mesai arkadaşlarımız, kıymetli başkan yardımcılarımız, müdürlerimiz ve meclis
üyelerimiz; Osmangazi’nin yükünü fedakarca omuzlayan tüm çalışma arkadaşlarımızın yaklaşan
Kurban Bayramı’nı şimdiden en içten dileklerimle kutluyorum. Allah bizlere sağlık ve huzur
içinde daha nice bayramlara ulaşmayı nasip etsin. Önümüzde 9 günlük bir bayram tatili
bulunuyor. Bu süreyi aileniz, çocuklarınız ve sevdiklerinizle birlikte huzur ve mutluluk içinde
geçirmenizi temenni ediyorum. Bayram tatilinde güzelce dinlenin, moral depolayın. Tatil
dönüşünde ise yoğun bir çalışma temposuna yeniden başlayacağız. Yapacak çok işimiz, hizmet
bekleyen bir memleketimiz var. Daha güzel, daha yaşanabilir bir Osmangazi için hep birlikte
özveriyle çalışmaya devam edeceğiz. Şimdiden hepinize hayırlı bayramlar diliyorum.”
Program boyunca personelle sohbet eden Başkan Aydın, çalışanların bayramını tek tek
kutlayarak aileleriyle birlikte sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir bayram geçirmeleri temennisinde
bulundu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Başkan Erkan Aydın: “Özveriyle Çalışmaya Devam Edeceğiz”
Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, Kurban Bayramı öncesinde belediye personeli ile bayramlaştı.
Kurban Bayramı dolayısıyla belediye çalışanlarıyla buluşan Osmangazi Belediye Başkanı Erkan
Aydın, bayramlaşma programında birlik, beraberlik ve dayanışmanın önemine dikkat çekti.
Soğanlı’daki belediye hizmet binalarını ziyaret ederek personelin bayramını kutlayan Başkan
Aydın, ardından belediye hizmet binasında çalışanlarla bir araya geldi. Belediye hizmet
binasında düzenlenen bayramlaşma programına başkan yardımcıları, birim müdürleri ve çok
sayıda belediye personeli katılım gösterdi.
“Yoğun Bir Çalışma Temposuna Yeniden Başlayacağız”
Samimi bir atmosferde gerçekleşen programda tek tek personelle bayramlaşan Başkan Aydın,
özverili çalışmalarından dolayı tüm çalışanlara teşekkür etti. Başkan Aydın konuşmasında şu
ifadelere yer verdi:
“Çok değerli mesai arkadaşlarımız, kıymetli başkan yardımcılarımız, müdürlerimiz ve meclis
üyelerimiz; Osmangazi’nin yükünü fedakarca omuzlayan tüm çalışma arkadaşlarımızın yaklaşan
Kurban Bayramı’nı şimdiden en içten dileklerimle kutluyorum. Allah bizlere sağlık ve huzur
içinde daha nice bayramlara ulaşmayı nasip etsin. Önümüzde 9 günlük bir bayram tatili
bulunuyor. Bu süreyi aileniz, çocuklarınız ve sevdiklerinizle birlikte huzur ve mutluluk içinde
geçirmenizi temenni ediyorum. Bayram tatilinde güzelce dinlenin, moral depolayın. Tatil
dönüşünde ise yoğun bir çalışma temposuna yeniden başlayacağız. Yapacak çok işimiz, hizmet
bekleyen bir memleketimiz var. Daha güzel, daha yaşanabilir bir Osmangazi için hep birlikte
özveriyle çalışmaya devam edeceğiz. Şimdiden hepinize hayırlı bayramlar diliyorum.”
Program boyunca personelle sohbet eden Başkan Aydın, çalışanların bayramını tek tek
kutlayarak aileleriyle birlikte sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir bayram geçirmeleri temennisinde
bulundu.
Son Haberler
Kafede tartıştığı kişiyi silahla vurup kaçtı
Sıkıştırılan otomobil takla attı: 4 yaralı, sürücü firarda
Husumetlisine sokak ortasında kurşun yağdırmıştı, 1 saat geçmeden yakalandı
Polisten kaçan sürücüye rekor ceza
Başkan Vekili Biba, şampiyon marşın bestecilerini ağırladı
Frida Kahlo’nun eserleri, Bursa’da canlı tabloya dönüştü
Osmangazi’deki Atıl Kamusal Alanlar Yenilikçi Fikirlerle Tasarlandı
Osmangazi Belediyesi’nden 24 Yıllık Edebiyat Geleneği
Kıbrıs gazisi, son yolculuğuna uğurlandı
Bursa’da çöplük yangını paniğe neden oldu
Bursa’da sokak ortasında kurşun yağmuruna tutulan şahıs ağır yaralandı
Sınav Yaklaştıkça endişe de artıyor
Karikatür sergisi Konak Kültürevi’nde
Adalet Bakanı Gürlek: "13 şirkete denetim kayyımı atanmıştır"
Öğrenciler kendi bitkilerini yetiştirecek