Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, Kurban Bayramı namazını Nilüferköy
Camii’nde kılarak vatandaşlarla bayramlaştı.
Haber Giriş Tarihi: 01.06.2026 09:43
Haber Güncellenme Tarihi: 01.06.2026 09:44
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.bbursa.com
Bayramın manevi atmosferinin yoğun şekilde hissedildiği sabah saatlerinde camiye
gelen Başkan Aydın, vatandaşlarla birlikte saf tutarak bayram namazını eda etti.
Namazın ardından cami cemaatiyle bir araya gelen Başkan Aydın, vatandaşlarla tek tek
tokalaşarak Kurban Bayramı’nı kutladı.
Bayramlaşma sırasında vatandaşlarla yakından ilgilenen Aydın, özellikle çocuklarla
sohbet ederek onların bayram sevincine ortak oldu. Cami avlusunda gerçekleşen
bayramlaşma programında samimi görüntüler oluşurken, vatandaşlar Başkan Aydın’a
yoğun ilgi gösterdi.
“Bütün Yurttaşlarımızın Kurban Bayramını Tebrik Ediyorum”
Bayramların birlik, beraberlik ve dayanışma duygularını güçlendiren özel günler
olduğuna dikkat çeken Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, “Nilüferköy
Camii’nde bayram namazını eda ettik. Bütün yurttaşlarımızın Kurban Bayramı’nı tebrik
ediyorum. Allah inşallah yenilerine eriştirsin. Birlik, beraberlik, bolluk ve bereket
içerisinde nice bayramlar diliyorum.” ifadelerini kullandı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Başkan Erkan Aydın Vatandaşlarla Bayramlaştı
Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, Kurban Bayramı namazını Nilüferköy Camii’nde kılarak vatandaşlarla bayramlaştı.
Bayramın manevi atmosferinin yoğun şekilde hissedildiği sabah saatlerinde camiye
gelen Başkan Aydın, vatandaşlarla birlikte saf tutarak bayram namazını eda etti.
Namazın ardından cami cemaatiyle bir araya gelen Başkan Aydın, vatandaşlarla tek tek
tokalaşarak Kurban Bayramı’nı kutladı.
Bayramlaşma sırasında vatandaşlarla yakından ilgilenen Aydın, özellikle çocuklarla
sohbet ederek onların bayram sevincine ortak oldu. Cami avlusunda gerçekleşen
bayramlaşma programında samimi görüntüler oluşurken, vatandaşlar Başkan Aydın’a
yoğun ilgi gösterdi.
“Bütün Yurttaşlarımızın Kurban Bayramını Tebrik Ediyorum”
Bayramların birlik, beraberlik ve dayanışma duygularını güçlendiren özel günler
olduğuna dikkat çeken Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, “Nilüferköy
Camii’nde bayram namazını eda ettik. Bütün yurttaşlarımızın Kurban Bayramı’nı tebrik
ediyorum. Allah inşallah yenilerine eriştirsin. Birlik, beraberlik, bolluk ve bereket
içerisinde nice bayramlar diliyorum.” ifadelerini kullandı.
Son Haberler
Bursa'da sel...Duyarlı vatandaşlar sele rağmen yırtılan Türk Bayrağını yerden kaldırdı
Bursa Şehir Hastanesi'ne bin 500 araçlık otopark müjdesi
Trafik kavgasının böylesi… ‘Önüne bak’ dedi, ortalık savaş alanına döndü
Başkan Vekili Biba, inegöllü vatandaşların talebi kısa sürede yerine getirildi
Gemlik’te kayıp şahıstan acı haber
Nilüfer’de çevre kahramanları ödüllendirildi
Orhangazi'deki kazada ağır yaralanmıştı, hayat mücadelesi 5 gün sürdü
19 yıl hapis cezasıyla aranıyordu, cezaevi firarisi yakalandı
Osmangazi’de En Çevreci Okullar Belli Oldu
Osmangazi’de Orhan Kemal’in Aydınlığında Anlamlı Buluşma
Başkan Erkan Aydın Vatandaşların Taleplerini Yerinde Dinledi
Osmangazi Meydanı’nda Tarihi Start
Gürsu'nun 30 yıllık hayali gerçek oluyor
Bursa'da kaçak yapıyla mücadelede yeni dönem
Yıldırım 'Sıfır Atık'ta Türkiye'ye örnek oluyor