Nilüfer Belediyesi, YASAV ve PodyumPark Eğlence ve Yaşam Merkezi iş birliğiyle düzenlenen Podyum Doğal Yaşam Şenliği kapsamında gerçekleştirilen "Sahiplendirme Şenliği"nde, koruma altındaki birçok hayvan yeni ailelerine kavuştu. Etkinliğe katılan Nilüfer Belediye Başkanı Şadi Özdemir, can dostlara yuva olan vatandaşları tebrik etti.
Haber Giriş Tarihi: 18.05.2026 15:13
Haber Güncellenme Tarihi: 18.05.2026 15:13
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.bbursa.com
Nilüfer Belediyesi, T.C. Ticaret Bakanlığı, Yarına Şans Ver Derneği (YASAV) ve PodyumPark Eğlence ve Yaşam Merkezi iş birliğiyle hayata geçirilen Podyum Doğal Yaşam Şenliği, anlamlı bir etkinliğe ev sahipliği yaptı. Şenliğin ikinci gününde düzenlenen "Sahiplendirme Şenliği" ile koruma altındaki hayvanların sıcak bir yuvaya kavuşturulması sağlandı.
Nilüfer Belediyesi’nin yanı sıra çeşitli sivil toplum kuruluşlarının da yer aldığı etkinliğe Bursalı hayvanseverler yoğun ilgi gösterdi. Şenliğe; Nilüfer Belediye Başkanı Şadi Özdemir ve eşi Nuray Özdemir, Nilüfer Belediye Başkan Yardımcıları, meclis üyeleri ile YASAV Başkanı Emire Cantürk Eren katıldı.
Alanda kurulan stantları tek tek gezen Başkan Şadi Özdemir, hem sivil toplum kuruluşları temsilcileriyle hem de vatandaşlarla sohbet etti. Etkinlik alanındaki hayvanlarla yakından ilgilenen Başkan Şadi Özdemir, koruma altındaki can dostları sahiplenerek onlara yeni bir hayat sunan vatandaşları tebrik etti.
Sahiplendirme çalışmalarının önemine değinen Nilüfer Belediye Başkanı Şadi Özdemir, " ‘Satın alma, sahiplen’ anlayışıyla can dostlarımıza sıcak bir yuva bulmak bizim için büyük bir hassasiyet. Bugün burada oluşan bu güzel dayanışma, Nilüfer halkının canlının her türüne ne kadar duyarlı yaklaştığını bir kez daha kanıtlıyor. Bu anlamlı etkinliğe destek veren tüm kurumlara ve evlerinin kapılarını can dostlara açan değerli hemşehrilerime yürekten teşekkür ediyorum" dedi.
Başkan Şadi Özdemir, etkinlikte stant açarak sahiplendirme sürecine ve farkındalık çalışmalarına katkı sunan tüm katılımcılara da teşekkür belgesi takdim etti. Sahiplendirme Şenliği, yeni yuvalarına kavuşan hayvanların ve ailelerinin renkli görüntüleriyle gün boyu devam etti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Sahiplendirme Şenliği’nde can dostlara yeni yuva
Nilüfer Belediyesi, YASAV ve PodyumPark Eğlence ve Yaşam Merkezi iş birliğiyle düzenlenen Podyum Doğal Yaşam Şenliği kapsamında gerçekleştirilen "Sahiplendirme Şenliği"nde, koruma altındaki birçok hayvan yeni ailelerine kavuştu. Etkinliğe katılan Nilüfer Belediye Başkanı Şadi Özdemir, can dostlara yuva olan vatandaşları tebrik etti.
Nilüfer Belediyesi, T.C. Ticaret Bakanlığı, Yarına Şans Ver Derneği (YASAV) ve PodyumPark Eğlence ve Yaşam Merkezi iş birliğiyle hayata geçirilen Podyum Doğal Yaşam Şenliği, anlamlı bir etkinliğe ev sahipliği yaptı. Şenliğin ikinci gününde düzenlenen "Sahiplendirme Şenliği" ile koruma altındaki hayvanların sıcak bir yuvaya kavuşturulması sağlandı.
Nilüfer Belediyesi’nin yanı sıra çeşitli sivil toplum kuruluşlarının da yer aldığı etkinliğe Bursalı hayvanseverler yoğun ilgi gösterdi. Şenliğe; Nilüfer Belediye Başkanı Şadi Özdemir ve eşi Nuray Özdemir, Nilüfer Belediye Başkan Yardımcıları, meclis üyeleri ile YASAV Başkanı Emire Cantürk Eren katıldı.
Alanda kurulan stantları tek tek gezen Başkan Şadi Özdemir, hem sivil toplum kuruluşları temsilcileriyle hem de vatandaşlarla sohbet etti. Etkinlik alanındaki hayvanlarla yakından ilgilenen Başkan Şadi Özdemir, koruma altındaki can dostları sahiplenerek onlara yeni bir hayat sunan vatandaşları tebrik etti.
Sahiplendirme çalışmalarının önemine değinen Nilüfer Belediye Başkanı Şadi Özdemir, " ‘Satın alma, sahiplen’ anlayışıyla can dostlarımıza sıcak bir yuva bulmak bizim için büyük bir hassasiyet. Bugün burada oluşan bu güzel dayanışma, Nilüfer halkının canlının her türüne ne kadar duyarlı yaklaştığını bir kez daha kanıtlıyor. Bu anlamlı etkinliğe destek veren tüm kurumlara ve evlerinin kapılarını can dostlara açan değerli hemşehrilerime yürekten teşekkür ediyorum" dedi.
Başkan Şadi Özdemir, etkinlikte stant açarak sahiplendirme sürecine ve farkındalık çalışmalarına katkı sunan tüm katılımcılara da teşekkür belgesi takdim etti. Sahiplendirme Şenliği, yeni yuvalarına kavuşan hayvanların ve ailelerinin renkli görüntüleriyle gün boyu devam etti.
Son Haberler
Bursa'da sel...Duyarlı vatandaşlar sele rağmen yırtılan Türk Bayrağını yerden kaldırdı
Bursa Şehir Hastanesi'ne bin 500 araçlık otopark müjdesi
Trafik kavgasının böylesi… ‘Önüne bak’ dedi, ortalık savaş alanına döndü
Başkan Vekili Biba, inegöllü vatandaşların talebi kısa sürede yerine getirildi
Gemlik’te kayıp şahıstan acı haber
Nilüfer’de çevre kahramanları ödüllendirildi
Orhangazi'deki kazada ağır yaralanmıştı, hayat mücadelesi 5 gün sürdü
19 yıl hapis cezasıyla aranıyordu, cezaevi firarisi yakalandı
Osmangazi’de En Çevreci Okullar Belli Oldu
Osmangazi’de Orhan Kemal’in Aydınlığında Anlamlı Buluşma
Başkan Erkan Aydın Vatandaşların Taleplerini Yerinde Dinledi
Osmangazi Meydanı’nda Tarihi Start
Gürsu'nun 30 yıllık hayali gerçek oluyor
Bursa'da kaçak yapıyla mücadelede yeni dönem
Yıldırım 'Sıfır Atık'ta Türkiye'ye örnek oluyor